آراد برندینگ

با پتو توانستم سرمای فقر را از زندگی ام بیرون کنم

با پتو توانستم سرمای فقر را از زندگی ام بیرون کنم

بعد از اینکه لیسانس خود را گرفتم نتوانستم شغلی باب میل خود پیدا کنم و تصمیم گرفتم به تجارت انواع پتو مشغول شوم و خوشبختانه انتخاب درستی داشتم و توانستم در این عرصه موفق شوم. در ادامه با انواع پتوهای تولید شده در مجموعه ما آشنا خواهید شد.

پتو جهیزیه

یکی از مهم ترین وسیله های جهیزیه برای اتاق خواب پتو جهیزیه هست اگر می خواهید که یک خرید خوب را تجربه کنید تا اخر این مقاله با ما همراه باشید. قیمت پتو جهیزیه به عوامل مختلف بستگی دارد.

به تمام وسایلی که برای شروع یک زندگی مشترک لازم است، جهیزیه می گویند و دیزاین جذاب می تواند تاثیر بسیار زیادی در شیک تر جلوه دادن فضا داشته باشد.

تزیین اتاق خواب عروس با استفاده از روتختی و پتو بسیار حائز اهمیت می باشد شما می توانید با استفاده از ایده های کاربردی پتو جهیزیه عروس را به گونه‌ ای تزیین کنید که بسیار شیک شود.

اگر شما آشنایی کامل با برندها و مارک های پتو داشته باشید، قادر به تهیه بهترین نوع پتو خواهید بود.

پتو جهیزیه باید از بافت محکمی برخوردار باشد و بافت نرم و لطیف آن از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری کند و خیال شما از بابت کیفیت و مرغوبیت محصول راحت و آسوده می شود.

طرح های متنوع این کالا موجب شده تا افراد بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب خود بتوانند شیک ترین و زیباترین طرح و رنگ آن را خریداری نمایند.

C:\Users\ARAD\Desktop\01.jpg

پتو چهار خونه

یکی از طرحهای قدیمی و پرطرفدار پتو، طرح چهارخانه آن است که نوعی طرح کلاسیک بوده و علیرغم قدیمی بودن، همچنان طرفداران بسیاری دارد. قیمت پتو چهارخونه بسیار مناسب است.

امروزه انواع گوناگونی از پتو در بازار کالای خواب عرضه می شود که هر یک دارای ویژگیهای متفاوتی بوده و برای فعالیت خاصی مناسب هستند.

پتو چهارخونه که نوع مسافرتی آن عمدتاً به عنوان نوعی پرطرفدار از پتو عرضه می شود، بسیار بازار بزرگی دارد و برای فعالیتهای گوناگونی می توان از آن استفاده کرد.

اما تصور غالبی که در مورد پتو مسافرتی وجود دارد این است که این محصول تنها برای استفاده در مسافرت به کار می آید و عملا در هیچ جای دیگری کاربرد ندارد، در حالی که این باور کاملا غلط می باشد.

علت اصلی نامگذاری این پتو به نام پتو مسافرتی، نه در کاربرد آن، بلکه به علت وزن سبکی آن است و از همین رو به پتو چهارخانه، پتو مسافرتی نیز گفته می شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\04.jpg

پتو دونفره گل برجسته

پتو ممکن است در مواردی برای زیبایی اتاق نیز استفاده شود، امروزه بجز الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه، الیاف مصنوعی نیز برای ساخت پتو بکار می روند. قیمت پتو دونفره گل برجسته دربازار متفاوت است.

تولید پتو همواره با بافت اکریلیک، پلی استر کشباف، پنبه و پشم گوسفند بسیار رواج داشته است ولی به مرور زمان تنها از پشم جانوران و پنبه ساخته می شوند.

یکی از دلایل آرامش روحی و روانی فرد خواب آرام است و به این منظور هرچه پتو گرمای مناسب تری داشته و وزن کمتری داشته باشد بهتر است.

یکی از انواع تجارت پتو در کشور فروش پتو به شکل کیلویی می باشد که سبب ارائه قیمت ارزان و مناسب به خریدار و جذب حداکثری مشتری می باشد این رئش فروش در بسیاری از شهر های کشور از جمله تهران و یزد مرسوم است.

یکی از معروف ترین بازار های خرید پتو در شهر های مختلف ایران بازار خرید پتو ایرانی می باشد که با قیمت مختلف و در نوع گل برجسته و ساده وجود دارد.

C:\Users\ARAD\Desktop\02.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا