آراد برندینگ

پول های باد آورده را با ایزوگام به خود چسباندم

پول های باد آورده را با ایزوگام به خود چسباندم

امروزه شاید ثروتمند شدن کار نسبتا آسانی شده باشد اما ثروتمند ماندن کار بسیار سختی است و نیازمند دقت و سخت کوشی فراوانی می باشد. من از زمانی که کسب و کار جدید خود را در حوزه ی ایزوگام آغاز کردم و به ثروت رسیدم تصمیم گرفتم با به جریان انداختن درآمد بدست آورده، آن را افزایش دهم و این موجب شد ثروتم روز به روز بیشتر شود.

ایزوگام فوری

اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت دانش و تکنولوژِی در زمینه عایق های رطوبتی که به اصطلاح به آن ها ایزوگام می گویند تولید می شوند و به سرعت جایگزین روش های قدیمی شده اند اما قیمت ایزوگام فوری کمی گران می باشد.

اما این روش ها کامل و مکفی نبوده و علاوه بر هزینه های زیادی که صورت می گیرد اجرا و نصب این ایزوگام ها باعث آلودگی های بسیاری برای محیط زیست خواهند شد. می توان به این موضوع اشاره کرد که برخی از پیمانکاران و مصرف کنندگان به دلیل اینکه در هزینه های تولید خود کاهش ایجاد نمایند اقدام به خرید انواع ارزان قیمت آن روی آورده اند توصیه می شود بعد از خرید از افراد غیر متخصص که در نصب این ایزوگام ها سر رشته ای ندارند استفاده نکنید.

پول های باد آورده را با ایزوگام به خود چسباندم

ایزوگام جعفری

ایزوگامها انواع گوناگونی دارند که باید در انتخاب این محصولات حواستان را جمع کرده تا بتوانید با کیفیت ترین نوع این محصولات را تهیه کنید این روزها ایزوگام جعفری زنجان در بیشتر سایتها موجود می باشد که قیمت ایزوگام جعفری کمی بالا می باشد و افراد زیادی می توانند این محصولات را خریداری کنند.

.

این محصولات باید به شیوه ی درست و صحیح نصب شوند و دور از موادهای نفت تیز باشند زیرا مواد نفتی و مواد شوینده نانو میتواند این محصول را خراب کرده و آن را نیز از بین ببرد. شما در هنگام انتخاب این محصولات باید اطلاعات کافی داشته باشید که چه ایزوگامی را برای چه مکانی و با چه طول و ضخامتی می خواهید استفاده کنید.

پول های باد آورده را با ایزوگام به خود چسباندم

ایزوگام چسب دار

در گذشته فرآیند ایزوگام کردن با استفاده از چسب هایی اتفاق می افتد که روی سطح مورد نظر زده می شود و سپس ایزوگام روی آن قرار می گرفت. این فرآیند با سختی هایی مثل تمیز نمودن تمام سطح از آلودگی ها و برداشتن تمام لایه های اضافی همراه بود. نسل جدید ایزوگام های چسبی به راحتی روی ایزوگام های قبلی و هر سطحی قابل اجرا هستند اما قیمت ایزوگام چسب دار گران تر می باشد.

این ایزوگام ها به صورت چسبدار تهیه می شوند و با برداشتن پوشش آن ها روی هر سطحی قابل اجرا هستند. این مزیت باعث شده استفاده از آن ها به صرفه جویی در وقت و هزینه منجر شود و به همین علت یکی از محبوب ترین انواع ایزوگام شناخته شده است.

پول های باد آورده را با ایزوگام به خود چسباندم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا