آراد برندینگ

درآمد خود را با رکاب انگشتر ده برابر کردم

درآمد خود را با رکاب انگشتر ده برابر کردم

چند سال پیش در حوزه ی زیورآلات مشغول به فعالیت بودم تصمیم گرفتم تا فقط بر روی یک محصول تمرکز کنم و به صورت تخصصی در آن حیطه فعالیت کنم، خوشبختانه این محصول برایم سود زیادی داشت و توانستم کسب و کار خود گسترش بدهم. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا می شوید.

رکاب انگشتر نقره

با مراجعه به بازار نگین و سنگ های قیمتی می توان انواع رکاب انگشتر نقره را خرید نمود و یا برای خرید رکاب انگشتر نقره می توان به مراکز فروش جواهر آلات و انگشتر رجوع کرد که امروزه کار تهیه، ساخت، تعمیر و تعویض نگین و رکاب انگشتر را نیز انجام می دهند. در این مراکز انگشتر نقره مردانه با بهترین عیار نقره توزیع می شود که با استفاده از آن رکابهای متنوع بر اساس بیشترین موارد فروش و یا سلیقه شخصی مشتریان تولید و طراحی می شوند که برخی از آنها بسیار پر کار هستند و تهیه و ساخت آنها چند روز به طول می انجامد. مدل خورشیدی یکی از رکابهای انگشتر نقره می باشد که قلم زنی و سیاه قلمهای بسیاری بر روی آن انجام می گیرد و برای مدلهای پر طاووس و حصیری نیز سیاه قلم در طرحهای مختلفی انجام می گیرد که سبب می شود قیمت این محصول گران تر شود و به سبب زیبایی و جذابیتی که پیدا می کند مشتریان و متقاضیان زیادی را بدست می آورد.

C:\Users\ARAD\Desktop\11.jpg

رکاب انگشتر زنانه

درحال ‌حاضر در صنعت انگشترسازی برای ساخت رکاب انگشتر زنانه دست ‌ساز انواع حساب‌ها بر اساس شکل ظاهری و جنس آن وجود دارد رکاب انگشتر زنانه و مردانه قسمتی است که سنگ انگشتر و نگین مورد نظر بر روی آن قرار داده می ‌شود.

پس مهم‌ترین قسمت انگشتر ساق حلقه و پایه انگشتر می ‌باشد در ساخت رکابهای انگشتر لبه رکاب، شکل و عرض آن به ‌شدت در زیبایی انگشتر تاثیر می‌گذارد به‌ همین‌ علت در طراحی و ساخت این قسمتها دقت بالایی می‌ شود.

در خرید انگشترهای دست‌ساز رکاب آن قسمت مهمی است و می ‌تواند در تصمیم‌گیری مدل و طرح آن به شما کمک زیادی کند پس شناخت انواع رکابهای مختلف و قیمتهای آن در خرید انگشتر بسیار اهمیت دارد.

جنسی که بیشتر مورد توجه خریداران هست و مرغوبیت و کیفیت بالاتری نسبت ‌به سایر رکابها دارد رکابهایی از جنس نقره می‌ باشد که طرف‌داران بیشتری هم دارد.

C:\Users\ARAD\Desktop\22.jpg

رکاب انگشتر

همان‌ طور که در قسمت بالا گفته شد ساختن رکاب انگشتر با جنس نقره نسبت ‌به باقی انواع آنها طرف ‌دار بیشتری دارد با توجه به این نکته که امروزه انگشترسازی به ‌سرعت درحال پیشرفت است.

برخلاف گذشته که فقط رکابهای ساده تولید می‌ شد در حال حاضر رکابها در انواع طرحها، حکاکیها و اشکال مختلف تولید می ‌شوند پس برای خریداران انگشتر گزینه ‌های انتخابی زیادی وجود دارد که گاهی ممکن است این امر حتی انتخاب انگشتر را برای آنها دشوار کند.

گفتیم که برای قرار گرفتن نگین یا سنگ انگشتر بر روی رکاب روشهای مختلف زیادی وجود دارد برای مثال برای نگینهای غیر برجسته رکابی ساخته می ‌شود که نگین در قسمت داخلی رکاب قرار بگیرد به صورتی که سطح آن تقریباً صاف باشد و برجستگی روی آن وجود نداشته باشد.

اما باعث زیبایی و درخشش در انگشتر هم بشود در مدل نگینهای غیر برجسته رکابی ساخته می ‌شود که نگین را به ‌صورت ردیفی به ‌طور کامل احاطه کند.

برای نگینهای قاب شده‌ که نگین آنها نسبت ‌به مورد قبلی که گفته شد درشت ‌تر و برجسته ‌تر هستند رکاب آنها را طوری می‌ سازند که فقط با یک لبه نازک فلزی نگین انگشتر را احاطه کند.

C:\Users\ARAD\Desktop\44.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا