آراد برندینگ

برای دریافت ثروت خود را به آب و آتش زدم

برای دریافت ثروت خود را به آب و آتش زدم

فکر اقتصادی داشته باشید نیازی نیست مانند من برای پیدا کردن پول خود را به آب و آتش بزنید زیرا اگر فکر شما برای شروع کار با ایده های خلاقانه باشد به راحتی محصول خود را خواهید فروخت و به ثروت زیادی می رسید.

روغن بادام شیرین

کارخانه های زیادی در ایران انواع روغن های گیاهی تصفیه شده یا خام را مانند روغن سویا، روغن بادام شیرین یا روغن کتان و کلزا تولید می کنند و هدف ما ایجاد مزیت رقابتی تولید روغن سویا با کیفیت عالی و قیمت مناسب فروش می باشد.

در ایران نزدیک به 16 کارخانه تصفیه انواع روغن های نباتی وجود دارد و این کارخانجات انواع روغن های سویا خام، روغن آفتابگردان خام، روغن کلزا خام و سایر روغن های خام نظیر زیتون و هسته انگور را با کیفیت های مختلف از گرید خیلی عالی تا متوسط تصفیه می کنند و هر کدام از این محصولات درجه کیفی متفاوتی دارند.

هر کدام از این محصولات با توجه به برگه آنالیزشان و اینکه چه مقداری تصفیه شدند کاربرد ها و قیمت های مختلفی دارند.

.

برای دریافت ثروت خود را به آب و آتش زدم

روغن پوست مرغ

این شرکت بازرگانی انواع روغن های گیاهی مخصوصا روغن پوست مرغ پر کاربرد خوراکی و صنعتی را در سراسر ایران با بهترین قیمت پخش کرده و به فروش می رساند و مشتریان علاقمند به خرید در تمامی استان ها می توانند یا به صورت مستقیم یا از طریق عاملین فعال فروش ما در استان های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، استان قزوین، استان اصفهان و استان کرمانشاه اقدام به خرید نمایند.

کلیه روغن های خوراکی و صنعتی گیاهی عرضه شده توسط این شرکت بازرگانی دارای سرتیفیکیت های معتبر از لابراتوار های نامی در ایران هستند. کار ما فقط با فروش روغن های سویا یا آفتابگردان به پایان نمی رسد و خدمات مشاوره ای برای انواع محصولاتی که پایه مواد اولیه آن های روغنی است از دیگر خدمات این شرکت بازرگانی است و پیشنهاد تیم ما استفاده شما عزیزان از این خدمات رایگان می باشد.

.

برای دریافت ثروت خود را به آب و آتش زدم

روغن تراپی مو

مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم تنها دامنه کوچک از دنیایی است که روغن تراپی مو تهران چه به عنوان ماده اولیه چه به عنوان کاتالیزور در آن ها کاربرد دارد. روغن سویا که برای مصارف شیمیایی استفاده می شود باید از حیث کیفیت شامل مواردی از قبیل اسیدیته پایین، رنگ بسیار شفاف، عدد یدی بالا و میزان اسید چرب اشباع بالا باشد.

روش حمل و نقل روغن های گیاهی از جمله سویا یا روغن افتابگردان نیز مانند هر نوع مایعات دیگر مانند بنزین و مشتقات نفتی توسط تریلی های حمل بار مایع فله بر در تانکر های 25000 تا 27000 لیتری است که استاندارد های مخصوص به خود را دارد که در حین بارگیری توسط ناظر بارگیری باید رعایت شده و کنترل شده باشد. بسیاری از مشتریان زمانی اقدام به خرید می کنند که مطمئن باشند تا بار روغن سویا مورد نیاز آن ها به صورت مستقیم از کارخانه بارگیری شود.

این موضوع به سادگی توسط این شرکت میسر بوده و شما عزیزان می توانید به راحتی خرید خود را در کوتاهترین زمان ممکن اعلام و ثبت نمایید تا بار در همان روز یا اولین روز کاری بعدی در کارخانه درون تانکری های حمل بارگیری و به سمت مقصد مورد نظر حمل شود.

.

برای دریافت ثروت خود را به آب و آتش زدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا