آراد برندینگ

با یک حساب و کتاب ساده می توانید میلیاردر شوید

با یک حساب و کتاب ساده می توانید میلیاردر شوید

اگر شما در کسب و کارتان همیشه شکست می خورید باید این را در نظر بگیرید حساب و کتابی که انجام می دهید اشتباه است زیرا اگر درست باشد شما به زودی میلیاردر خواهید شد با ما همراه باشید و با محصولاتی که من را ثروتمند کرد آشنا شوید.

روغن تراپی مو

رفته رفته با نزدیک شدن به شهریور ماه و شروع فصل سرد مانند هر سال نیاز به استفاده از روغن افزایش پیدا می کند. یکی از علل این افزایش تقاضا، استفاده از روغن تراپی مو حال چه در دسته صنایع خوراکی انسانی و خواه در دسته صنایع خوراک دام و طیور و یا تولید انواع سموم شیمیایی بر پایه روغن سویا است و شرایط جاکم شده در ابتدای سال جاری میلادی سبب شده بود تا معادلات خرید و فروش محصولات روغنی مانند روغن سویا و روغن آفتابگردان در اشل جهانی به هم بخورد در این شرایط خیلی از کشور ها از جمله اروپای غرب، آمریکا و حتی روسیه وراداتشان برای روغن خام را در سطح جاری نگاه دارند و حتی گاهی دپو و مخازن روغن خود را افزایش دهند، این موضوع ننها راهی بود که تولید کنندگان و وارد کنندگان می توانستند حداقل حاشیه سود را برای خود محفوظ نگاه دارند.

.

با یک حساب و کتاب ساده می توانید میلیاردر شوید

روغن بادام شیرین

می توان گفت تمام خانواده ها برای یکبار هم که شده است از روغن بادام شیرین و روغن آفتابگردان استفاده کرده اند استفاده‌ از این نوع روغنها در شهرهای شیراز، یزد و تهران بسیار گسترده می باشد.

دلیل اینکه افراد از این روغنها استفاده می کنند از جهتی بر می گردد به خواص و ویتامینهایی که دارد و از طرف دیگر به دلیل نقطه دود بالایی است که دارد یعنی شما می توانید از این نوع روغنها چند بار استفاده کنید و مانند روغنهای دیگر با یک بار داغ شدن خراب نمی شود.

روغن آفتابگردان یکی از بهترین انواع روغنها می باشد که از دهه ۶۰ تا کنون با ما همراه بوده و در مراکز فروش یافت می شود ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردها، ویژگیها و خواص روغن آفتابگردان که باعث محبوبیت این نوع روغن شده است بیشتر آشنا کنیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

.

با یک حساب و کتاب ساده می توانید میلیاردر شوید

روغن پوست مرغ

روغن پوست مرغ یک روغن گیاهی محسوب می شود که نه تنها ضرری برای بدن ندارد بلکه می تواند خواصی را نیز در پی داشته باشد روغن پوست مرغ یزد یکی از بهترین انواع این نوع روغنها می باشد که با کمترین مواد شیمیایی تولید شده و مواد افزودنی و نگهداره در این روغن بسیار کم می باشد.

علاوه بر اینها روغن آفتابگردان برعکس روغن زیتون دارای نقطه دود بالایی می باشد که همین امر باعث شده است این محصول به عنوان یک روغن عالی در پخت و پز و سرخ کردن غذاها محسوب شود.

روغن آفتابگردان مصارف گوناگونی چون مصارف خوراکی و غیر خوراکی دارد و  برخلاف مابقی روغنها خواص بی نظیری در خود دارد که شما با استفاده به صرفه این روغن می توانید مواد مغذی زیادی را دریافت کنید از آن جایی که روغن آفتابگردان دارای انواع مختلقی می باشد خواص و فوایدی که  انواع این روغنها دارند متفاوت می باشد.

.

با یک حساب و کتاب ساده می توانید میلیاردر شوید

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا