آراد برندینگ

به نظر بعید بود که با عناب میلیاردر شوم اما اتفاق افتاد

به نظر بعید بود که با عناب میلیاردر شوم اما اتفاق افتاد

زمانی که تصمیم گرفتم در حوزه عناب وارد شوم باا مخالفت پدرم مواجه شدم اما زمانی که از سود بالای فروش این محصول برای او گفتم پدرم راضی شد. بعد از چند ماه به طور شگفت انگیزی کسب و کارم رونق گرفت و به واسطه عناب سرمایه ام چند برابر شد و هنگامی که پدرم دید که من در این حوزه تبدیل به یک میلیاردر شدم به من افتخار کرد که انتخاب درستی داشتم.

عناب احمر

عناب احمر علاوه بر فواید بسیار زیاد برای دستگاه گوارش، مشکلات قلبی، قند و انعقاد خون، سرماخوردگی، ضد التهاب و ضد سرطان بودن، پوست و مو، مشکلات رحم، دندان‌ها و آرامش‌بخشی برای پاکسازی کبد و تنظیم آنزیم‌های کبدی نیز بسیار مفید است و با کاهش میزان آنریم‌های کبدی که نشانگر آسیب‌های بافتی هستند؛ آن را در برابر بیماری‌های کبدی محافظت کرده و همچنین از کبد چرب جلوگیری و آن را درمان می‌ کند. به دلیل اینکه از خواص عناب برای کبد کاهش آنزیم‌های کبدی در خون است، بنابراین زمانی که می‌ خواهید آزمایش آنزیم‌های کبدی را انجام دهید، بهتر است مصرف عناب را به مدت چند روز قطع نمایید تا جواب آزمایش شما دقیق ‌تر باشد.

به نظر بعید بود که با عناب میلیاردر شوم اما اتفاق افتاد

عناب صادراتی

در رابطه با خواص عناب صادراتی می توان گفت که این گیاه دارویی به علت دارا بودن خاصیت‌های متفاوت از جمله لعاب زیاد، باعث افزایش میزان مصرف آب شده و به دلیل افزایش ادرار در بیماری‌های کلیوی از جمله دفع سنگ‌های کلیه نیز بسیار مفید است. بنابراین یکی از مهم‌ترین خواص عناب برای کلیه کمک به دفع سنگ کلیه از طریق افزایش میزان ادرار در فرد است. جالب است بدانید، در خانم‌هایی که به سوزش یا مشکلات خفیف عفونتی در واژن مبتلا هستند؛ مصرف عناب می‌تواند کمک‌کننده باشد؛ زیرا برای درمان عفونت‌های خفیف تنها مصرف آب زیاد و ادرار، می‌تواند به پاکسازی عفونت کمک کند. بنابراین یکی دیگر از خواص عناب برای زنان ادرارآوری عناب و کمک به بهبود عفونت خفیف اندام تناسلی است.

به نظر بعید بود که با عناب میلیاردر شوم اما اتفاق افتاد

حبه عناب

در فرآیند تولید حبه عناب علاوه بر نیروی انسانی و کار دستی از دستگاه نیز استفاده می شود. برای آسیاب کردن و به عبارتی پودر نمودن عناب نیاز به دستگاه است تا بتواند این محصول را برای قالب ریزی آماده نماید. همچنین در مراحل دیگری همچون پختن و به اصطلاح حمام بخار و همچنین درآوردن حبه ها از قالب نیاز به دستگاه احساس می شود. به طور کلی می توان گفت برای تولید حبه عناب تنها یک دستگاه صفر تا صد کار را انجام نمی دهد بلکه در فرآیند تولید این محصول مجموعه ای از نیروی انسانی و دستگاه با یکدیگر ساخت حبه عناب را فراهم می سازند.

به نظر بعید بود که با عناب میلیاردر شوم اما اتفاق افتاد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا