آراد برندینگ

با دمپایی قدم های ثروتمند شدنم را برداشتم

با دمپایی قدم های ثروتمند شدنم را برداشتم

برای رسیدن به ثروتی که در حال حاضر دارم قدم های زیادی برداشتم تا به این نقطه برسم، اما مهم ترین این قدم ها وارد شدن به عرصه تولید انواع دمپایی و ارسال آن به سراسر نقاط جهان بود. برای آشنایی با انواع مختلف این دمپایی ها با ما همراه باشید.

دمپایی بچه گانه

یکی از لوازمی که مورد کاربرد زیادی در زندگی قرار می گیرد دمپایی بچه گانه می باشد که هر کدام مشخصات متفاوتی دارند و بسته بندیهای ساده ای دارند که می توان به صورت عمده و فله آن بسته به استفاده ای که دارید تهیه کنید.

دمپایی پلاستیکی همچون دمپایی روفرشی کاربردهای زیادی دارد اگر به همه خانه ها دقت کرده باشید از این نوع دمپایی در حمام، سرویس بهداشتی یا در روی بالکنها می بینید این نوع دمپاییها به دلیل پلاستیکی بودن در پا راحت می باشند انواع مختلف آن اعم از جلو بسته، لا انگشتی، جلو باز و انواع دیگر می باشد.

افراد زیادی هستند که در حین رانندگی از این دمپاییها استفاده می کنند، این نوع دمپایی به دلیل راحتی و قیمت مناسبی که دارد برای افراد بسیار جذاب می باشد به همین دلیل فروش بسیار بالایی دارد.

با دمپایی قدم های ثروتمند شدنم را برداشتم

دمپایی زنانه

هر فردی با توجه به منزلی که در آن زندگی می‌کند می تواند از دمپایی زنانه رو فرشی جدیدی استفاده نماید و با توجه به کفپوش یا فرشی که در منزل دارد می تواند به انتخاب یک دمپایی مناسب برای قدم زدن بر روی آن تصمیم گیری کند مثلا اگر شما خانه ی دارید که کفپوش آن چوبی باشد می توانید از دمپاییهای که کف آنها پلاستیکی می باشد استفاده نمایید.

همینطور شما میتوانید برای قدم زدن در منزل خود که کف آنها موکت یا فرش می باشد از دمپایی راحتی استفاده کنید تا بتوانید مچ و پای خودتان را اذیت نکنید و در حالت استراحت قرار دهید و همچنین با قدم زدن بر روی این فرش و موکت مچ و پای خود را ورز داده و احساس راحتی نمایید.

با دمپایی قدم های ثروتمند شدنم را برداشتم

دمپایی اسپرت

سایز که در دمپاییها وجود دارد و نیز مشخصات دمپایی اسپرت با سایزی که در کفشها وجود دارد فرقی ندارد و شما می توانید از یک دمپایی مناسب برای استفاده بر روی روفرشیهای خودتان که ممکن است از جنس موکت یا فرش باشد و یا پارکت چوبی باشد استفاده کنید.

همچنین اگر شما عادت دارید از جوراب استفاده کنید دمپایی را انتخاب کنید که یک سایز بزرگتر از پای خودتان باشد تا برای پای شما در هنگام استفاده همزمان با جوراب کوچک نباشد.

معمولاً جنسهایی مثل فوم و یا چرم و جیر با کمی استفاده مانند کفش جا باز می‌کنند و شما می توانید در هنگام خرید آن را اندازه پای خودتان دقیقا انتخاب کنید آنها کمی از اطراف جا باز می نمایند.

با دمپایی قدم های ثروتمند شدنم را برداشتم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا