آراد برندینگ

توانستم در حوزه صنایع دستی به استقلال مالی برسم

توانستم در حوزه صنایع دستی به استقلال مالی برسم

یکی از حوزه هایی که تنوع بسیاری دارد صنایع دستی میباشد. و باتوجه به سلایق مختلف میتوان محصول تولید کرد. در ایران تولید انواع صنایع دستی رونق زیادی دارد و در شهرهای مختلف بانوان و تولیدی های زیادی به ساخت این محصول مشغول هستند. من حدود 4 سال هست که وارد این حرفه شده ام و تا به امروز یک تولیدی کوچک راه اندازی کردم که با کمک 5 نفر از دوستانم توانسته ایم محصولاتمان را به جای جای ایران عزیز ارسال کنیم. با من همراه باشید تا با جند نمونه از آن آشنا شویم.

سبد بافتنی

اکثر افراد جامعه برای بافت سبد پلاستیکی و دوخت تریکو بر روی آن، به دنبال فیلم یا عکس آموزش آن بوده و قصد دوخت این نوع محصول را در خانه خود دارند. امروزه با برای نگهداری و جا به جایی انواع وسایل به بیرون یا درون خانه از سبد استفاده می کنند، زیرا یک جعبه جمع و جور بوده و بزرگی آن باعث چیدن چندین وسیله به صورت یکجا در آن می شود. چیزی که سبد بافتنی رو بسیار پرطرفدار کرده اینه که شروع آن نیازی به وسایل گران قیمت نداره و این خبر خوب رو به شما بدم که اصلا نیازی نیست نگران باشید !چرا که نیازی نیست حتما قلاب بافی بلد باشید !,فقط بهره باید گره ها,پایه ها و حلقه ها را از قلاب بافی یاد بگیرید,آن وقت می توانید وارد مرحله ی آموزش تریکوبافی از پایه بشوید.بنابراین بهتر است با مقدمات قلاب بافی مانند پایه کوتاه,نقطه ی اتصال,اتصال مخفی,اتصال خطی آشنا باشید.

.

توانستم در حوزه صنایع دستی به استقلال مالی برسم

سبد حصیری

صنایع دستی ایران ، اصیل ترین ، مردمی ترین و کاربردی ترین هنر سرزمین ما به شمار می آید . در سازمان جهانی یونسکو 600 صنعت دستی ثبت شده است که 450 صنعت دستی متعلق به کشور ایران است. نکته قابل توجه آنست که صنایع دستی کشورمان به جهت تنوع بسیار و نیز کیفیت بالایی که دارد، دارای اعتبار جهانی بوده و بخشی از درآمد ارزی مورد نیاز کشور را تامین می نماید. از آن جا که دایره وسعت صنایع دستی در ایران بسیار گسترده می باشد، شرکت های بسیاری در این حیطه مشغول به فعالیت می باشند. این سبدهای حصیری شمالی بسیار مشهور و پرآوازه می باشند به طوری که آوازه ی آن ها در کل نقاط ایران و جهان پیچیده است ، سبد حصیری قابلیت شست و شو دارد و به راحتی می‌توانید آن ها را بشویید. بدون آن که خراب شوند، در تولید این سبدهای حصیری زحمت های بسیار زیادی کشیده می شود که با وجود این، قیمت آن ها مناسب می باشد.

.

توانستم در حوزه صنایع دستی به استقلال مالی برسم

سبد گل

تقریباً کسی نیست که به گل علاقه نداشته باشد. گل زیباست و زیبایی زبانی جهانی و عمومی است. دریافت یک سبد گل زیبا در هر مناسبتی می تواند اغلب ما را خوشحال کند. البته ما به مرور زمان یاد گرفته ایم که هر نوع گل و چیدمانی کارایی خاص خودش را دارد و به عنوان مثال، در بعضی مناسبت ها یک سبد گل کوچک می تواند بهتر از یک تاج گل بزرگ پیام و محبت ما را به عزیزانمان برساند. زمانی که گل را درون این سبدهای ویژه قرار می دهید، این انتظار وجود خواهد داشت که تمام مناسبات اجتماعی و روزمره شما شکل مثبتی را به خود خواهد گرفت.

.

توانستم در حوزه صنایع دستی به استقلال مالی برسم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا