آراد برندینگ

با انجام این دستورات میلیاردر شدم

با انجام این دستورات میلیاردر شدم

برای رسیدن به ثروت و میلیاردر شدن باید در کنار افرادی که در این راه موفق شده اند قرار گرفت از همین رو من نیز با کمک و دریافت مشاوره و آموزش های افراد موفق وارد عرصه تولید و عرضه انواع دمپایی شده و به راحتی میلیاردر شدم.

دمپایی طبی

برای رفع خستگی و بوی آن‌ها،داخل دمپایی طبی را پودری به نام نقره سنگ یا مرداب سنگ بپاشید غیرممکن است که پاها و کفش‌هایتان بدبو شوند ناخن‌های پا را مرتب کوتاه کنید تا در صورت فشار پنجه کفش‌ها به انگشتان پا آسیب نرساند گاهی اوقات ترک‌های پاشنه پا ناشی از کفی نامناسب کفش یا وزن زیاد یا گرمی طبع به وجود می‌آید.

موقع خواب شبانه، پاشنه پاها را با کرم‌های مخصوص ترک پا چرب کنید، صبح فردا با آب ولرم و مایع ای ملایم پاها را شستشو دهید و خشک کنید با تکرار این کار پاهایتان با طراوت و بلوری می‌شود.

با انجام این دستورات میلیاردر شدم

دمپایی سربسته

در صورتی که بیماری دیابت دارید، پاهایتان را مرتب چک کنید تا زخم نشود چون هر چقدر که کفش راحتی هم به پا کنید وجود زخم در پا ملال‌آور و ناخوشایند است. کفش‌های مناسب و استفاده از دمپایی سربسته، می‌توانند پاها را در برابر آسیب یا ضربه محافظت کنند.

برای پوشاندن پا از پا پوش‌ها و جوراب‌های مخصوص به هر کاری استفاده می‌شود، جوراب‌های نخی ساق دار برای ورزش ، جوراب‌های نازک و حریر و ابریشمی برای مجالس و میهمانی‌ها، جوراب‌های بدون ساق برای استفاده روزانه.هر انسانی برای زندگی نیاز به فعالیت‌های گوناگون دارد این فعالیت‌ها نیازهای مختلفی را برای انسان به وجود می‌آورند.مثلاً ورزش کردن،میهمانی و مجلس عروسی رفتن، سر کار رفتن، حتی زمانی‌که در منزل هستیم.

فصل‌ها هم نیازهایی را برایمان تولید می‌کنند زمستان و تابستان پوشش‌ها از سرتا به پا متفاوت می‌شوند بعضی آدم‌ها عادت کردند یا شرایط اقتصادی‌شان این‌طور برایشان تعیین می‌کند که همان لباس تابستان را در زمستان چند تا روی‌هم بپوشند و استفاده کنند.

با انجام این دستورات میلیاردر شدم

دمپایی سگک دار

یک یا دو جفت دمپایی سگک دار بیشتر ندارند کفش مهمونی و کفش کار. و هر دو را در تابستان و زمستان استفاده می‌کنند. به‌نظر این‌طور درست نیست و نمی‌شود احساس خوب و خوشایند ارزشمند بودن رو تجربه کرد. باید هر کاری رو طبق اصول خودش انجام بدهیم تا معنی زندگی کردن واقعی رو درک کنیم. یعنی اگر می‌خواهی بری کوه،، لباس گرم،دستکش،کوله و کفش کوهنوردی باید بپوشید.

ورزش می‌خواهید بروی لباس ورزشی مناسب و ضد تعریق و کتونی ورزشی باید بپوشید.می‌خواهید بروید مهمانی یا مجلس عروسی لباس مجلسی شیک و کت و شلوار و کفش و کیف شیک باید بپوشید.

سرکار می‌خواهید بروید لباس اسپرت راحت مطابق با محل کارت و کفش اسپرت یا ایمن نسبت‌ به کاری که انجام می‌دهید باید بپوشی در تابستان، لباس نازک و روشن با آستین‌های کوتاه و کفش‌های جلوباز یا صندل یا دمپایی پلاستیکی باید بپوشی و در زمستان و برف و بارندگی لباس گرم و بارونی کاپشن و پالتو و دستکش و کفش‌های روبسته و چکمه و پوتین باید بپوشید، حتی در منزل لباس راحتی و مناسب و دمپایی‌های رو فرشی برای اطاق‌ها و دمپایی‌های مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید.

با انجام این دستورات میلیاردر شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا