آراد برندینگ

طلایی ترین راه کسب درآمد که باید بدانید.

طلایی ترین راه کسب درآمد که باید بدانید.

برای کسب درآمد راه های زیادی وجود دارد که یکی از بهترین آنها فعالیت در حوزه پولکی و گز میباشد که میشود در آن به دلیل مصرف زیاد مردم جایگاه زیادی گرفت و به درآمد بی نظیری رسید. در اینجا سه تا از بهترین انواع آن را میشناسید

پولکی لیمویی

پولکی زعفرانی جزو دسته آبنباتها به شمار می رود که استقبال آن در شهر اصفهان بسیار زیاد می باشد از همین رو اصفهان جزو یکی از مراکز تولید پولکی به حساب می آید و همچنین مجموعه ما یکی از فروشگاه های مورد نظر خود را در این شهرتاسیس نموده است. برخی از افراد جامعه درباره این نوع محصول اطلاعات خاصی ندارند به همین دلیل همچنان از قند و شکر قهوه ای استفاده می نمایند که برای سلامتیشان بسیار مضر است، اما بهتر است بدانید پولکی لیمویی علاوه بر مواد طبیعی که در تولید آن به کار رفته است از مواد معدنی و ویتامینهای خاصی هم نیز برخوردار می باشد. بهتر است بدانید پولکی در طعمهای مختلفی نیز تولید خواهد شد و همچنین در تولید این محصول از عسل، مغز بادام، زنجبیل، کره، نارگیل، لیمو عمانی، پودر پسته و غیره نیز استفاده شده است که هر کدام از آنها دارای خواص جداگانه ای نیز می باشد..

طلایی ترین راه کسب درآمد که باید بدانید.

گز

برای تهیه گز یک شیره بسیار غلیظ از ترکیب آب و شکر تهیه می کنند و سپس به آن جوهر لیمو اضافه می کنند که مانع از قندک زدن آن می شود، نکته مهم اینکه ترکیب شکر و آب باید کاملاً خنک شود تا بتوان سفیده تخم مرغ را به آن اضافه کرد.

پس از این مرحله برای رفع بوی سفید و خوشمزه تر شدن گز مقداری گلاب و در صورت دلخواه زعفران یا هل را به آن می افزایند که طعم آن برای تمامی افراد به ویژه کودکان بسیار شیرین و دلچسب می شود. تهیه و آماده سازی انواع گز بدون مغز خانگی بسیار آسان است اما برای تولید آن با هدف عرضه به بازار نیاز به استفاده از ظروف مسی خواهید داشت که هیچ تغییری در طعم و مزه اولیه این محصول ایجاد نمی کند. این نوع شیرینی در استانهای دیگر به ویژه کرمان و اصفهان نیز با دستورات سنتی و قدیمی تهیه می شود که گاهاً از برخی مغزیجات مانند پسته یا خلال بادام نیز جهت تزیین آن استفاده می کنند.

طلایی ترین راه کسب درآمد که باید بدانید.

گز انگبین

اگر از طرفداران گز انگبین هستید حتماً در مورد خواص و فواید مصرفی آن نیز اطلاع دارید زیرا این نوع شیرینی ترکیباتی دارد که به راحتی انرژی مورد نیاز سلولهای بدن را تامین می کند، برخی از مهمترین این فواید و مزایا عبارتند از:

تقویت سیستم ایمنی: سفید تخم مرغ و شکر قهوه ای موجود در گز حاوی مقادیر زیادی ویتامین C هستند که به تقویت و انرژی بدن منجر می شوند.

عدم ابتلا به سرماخوردگی: بهبود سیستم دفاعی بدن با مصرف گز ارگانیک سبب می شود که احتمالا ابتلا به بیماریهای عفونی و ویروسی به حداقل برسد.

مناسب برای زنان باردار: افت فشارخون و احتمال ابتلا به کم خونی از عوارض دوران حاملگی است که برای درمان آن می توان از شیرینی مانند گز بدون مغز استفاده کرد.

طلایی ترین راه کسب درآمد که باید بدانید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

  .

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا