آراد برندینگ

اسب آرزو هایم به سمت ثروتمند شدن تاخته شد

اسب آرزو هایم به سمت ثروتمند شدن تاخته شد

توانستم با ورود به حوزه پرورش اسب به طرف ثروت حرکت کنم و در ثروت غرق شوم. من دراین حوزه احساس آرام و از درآمدی که در می آورم بسیار راضی ام چون این کار سود بسیار بالایی دارد اکنون میخواهم چند نمونه را برایتان معرفی کنم.

اسب جنگی

به یکی از نژادهای برتر اسب جنگلی ایرانی که در ایران و کشورهای مختلف دنیا طرفدار زیادی دارد اسب ترکمن آخال تکه گفته می شود که به دلیل اصیل بودن دارای قیمت متفاوتی می باشد که در این مقاله به بررسی ویژگی ها و انواع مهم این حیوان نجیب به صورت اجمالی می پردازیم.

انسان از گذشته تا به امروز از اسب برای موارد متعدد استفاده های زیادی می کند که این امر موجب شده تا در کشور ما نژادهای گوناگونی از این حیوان زیبا توسط مراکز معتبر پرورش داده شود، یکی از برترین و معروف ترین نژادهای اسب ایرانی اسب ترکمن آخال تکه می باشد که به دلیل داشتن قدرت بدنی بسیار بالا مورد توجه عموم مردم کشورمان واقع شده است.

A picture containing grass, mammal, outdoor, horse

Description automatically generated

اسب نژاد عرب

مزیت دیگر اسب نژاد عرب این است که دارای قامتی مناسب و در حدود 160 سانتی متر بوده و از این نظر می تواند بسیار کارآمد و خوش استایل باشد و تجربه سوارکاری بی نظیری را برای شما به همراه بیاورد. البته ناگفته نماند این اسبها با قامتی کشیده این امکان را دارند که از جثه قوی نیز بهره مند بوده و در برابر تمام شرایط نامساعد محیطی نیز مقاوم باشند و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار باشند. نمونه دیگری از اسب ترکمن بحنورد در این مرکز عرضه می شود که دارای سرهای استخوانی و همچنین صورتی کشیده بوده که از شکل منحصر به فردی برخوردار می باشند.

یک نمونه از اسب ترکمن را روانه بازار نموده ایم که نوع نژاد دار آخال است که از رنگ طلایی برخوردار می باشد و به منظور مسابقات بهترین گزینه پیش روی می باشد و در واقع ذکاوت بالایی را نیز در تشخیص مسیر دارد. دیگر نژادی که برای اسب ترکمن خراسان می توانیم متصور باشیم، نوع چناران است که در واقع دارای حواس بالایی بوده و در برابر موانع از این حسهای ششگانه بهره گرفته و موجب حرکت و مانور خاصی می شود.

اسب آرزو هایم به سمت ثروتمند شدن تاخته شد

اسب ترکمن

اسب ترکمن گونه‌ ای از اسب نژاد ترکمن خالص می باشند که در مناطق ترکمن صحرا و هم چنین ترکمنستان پرورش داده می شوند. این نژاد بیشتر در رنگ های خاکستری مشاهده می شوند و بدنی کشیده و لاغری نیز دارند. جالب است که بدانید صادرات این نژاد به خارج از کشور ممنوع می باشد. سب های ترکمن دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که در این قسمت به آن ها خواهیم پرداخت. قد این نژاد زیبا حدود 150 تا ۱۵۸ سانتی متر می باشد. در مورد اندام کلی این نژاد باید بگوییم که با این که اندام لاغری دارند اما اسکلت بندی این نژاد بسیار قدرتمند و قوی است. سر ترکمن بسیار ظریف، استخوانی و کشیده است و هم چنین سرشان با زاویه 45 درجه بر روی گردنشان واقع شده است. این نژاد دارای چشمانی بسیار درشت و عمدتاً حدقه چشم آن ها فاقد برجستگی می باشد.

اسب آرزو هایم به سمت ثروتمند شدن تاخته شد

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا