آراد برندینگ

محصولاتی که رنگ و روی دیگری به زندگیم داد

محصولاتی که رنگ و روی دیگری به زندگیم داد

حتما برایتان سوال پیش می آید که چه محصولاتی توانسته روزهای زندگی من را رونق ببخشد. برای اینکه شما نیز بتوانید شرایط خودتان را تغییر دهید، باید برایتان بگویم خمیر پسته مانند خود پسته بهای زیادی را به زندگیم داد. تا قبل از آن شرایط سختی تجربه کردم. اما مسیر زندگی من با رودخانه ی خوشبختی همراه شد.

خمیر پسته

ولی خمیر پسته که در گروه تولیدی و تجاری کوشادانه تولید می شود به طور خالص و صد در صد از مغز پسته رُست شده تهیه می شود که این مجموعه با افتخار می گوید که این خمیر پسته در آزمایش ها و تست های های مختلف نیز سربلند بیرون آمده و خالص بودن و کیفیت آن از همه نظر تایید شده است.
یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده ترین خشکبار ها در میان ایرانیان مغز پسته می باشد و به مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی فرآورده های مختلفی از مغز پسته تهیه و فرآوری شده است ، مانند پودر پسته ، خلال پسته ، خمیر پسته یا همان کره پسته و غیره همیشه برای اینکه بتوانیم به قیمت و به صرفه از یک محصول برسیم آن محصول را از تولید کننده به صورت مستقیم تهیه می کنیم.

محصولاتی که رنگ و روی دیگری به زندگیم داد

خمیر خرما

شاید یک دلیل کشورهای خارجی برای اینهمه سفارش خمیر خرما از ایران بخاطر همین مسئله است زیرا رژیم تغذیه کودکان و نیز زنان باردار شان بسیار مهم است. بر هر خانم بارداری خوردن حداقل دو قاشق از آن در روز الزامی است زیرا تنها باعث تقویت خون سازی و بالا رفتن سیستم ایمنی بدنش می شود بلکه به خاطر آهن زیاد جنین نیز بسیار باهوش خواهد بود. بعلاوه اکثر خانم ها بعد از زایمان پوست صورتشان لکه می گیرد، پس بهترین راه مبارزه چه در دوران بارداری چه پس از آن مصرف خمیر خرما می باشد که راه کاری ساده و ارزان برای داشتن پوستی شاداب و خوشگل است.

محصولاتی که رنگ و روی دیگری به زندگیم داد

خمیر فندق

مصرف میزان توصیه‌ شده خمیر فندق به ‌عنوان جایگزینی برای غذا های دارای چربی بد یک‌ راه حل مناسب برای به دست آوردن فواید چربی ‌های خوب بدون وجود نگرانی از افزایش وزن و چاقی است.
خوردن یک وعده خمیر فندق در طول روز می ‌تواند مقدار کل نیاز روزانه بدن شما را به ماده ضروری منگنز فراهم کند. هرچند منگنز جزو آنتی ‌اکسیدان‌ ها به‌ شمار نمی‌آید، با این حال فاکتور مهمی ‌برای بهبود عملکرد آنزیم‌ های آنتی ‌اکسیدانی است.

دیگر ویژگی فندق همچنین دارای بالاترین سطح پروانتوسیانیدین در مقایسه با سایر مغز ها است.

محصولاتی که رنگ و روی دیگری به زندگیم داد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا