آراد برندینگ

کسب درآمد میلیونی به صورت اینترنتی همراه با نکات کلیدی که جایی مطرح نشده است

کسب درآمد میلیونی به صورت اینترنتی همراه با نکات کلیدی که جایی مطرح نشده است

امروزه می توان با انتخاب یک مسیر صحیح در بستر اینترنت درآمد خود را افزایش داد. ما توانایی داریم تا هر شخصی که به دنبال تغییر و افزایش درآمد است را به هدف خود برسانیم. این یک شعار نیست کافیست تا با ما ارتباط بگیرید. همچنین قصد داریم شما را با انواع توری از جمله توری فلزی که امروزه توانسته افراد زیادی را به سود برساند، آشنا کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

توری فلزی

از جمله ویژگی ها و مشخصات توری فلزی درشت بافت می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد، این توری بهترین پوشش برای انواع فضاها است، این محصول باعث ایجاد فضایی جدید و شیک می شود.

توری های فلزی ایمنی بسیار بالایی برای محیط های مختلف به وجود می آورند، بسیار محکم و با دوام می باشند و به دلیل ساخت به روش های استاندارد و پیشرفته محصولی کاربردی با طراحی شیک و زیبا هستند که می توان آن را در انواع فضاها نصب کرد.

توری فلزی درشت بافت مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی، انواع فشارها و ضربات است، این دسته از محصولات پایداری و دوام زیادی در برابر نور مستقیم خورشید دارند و در شرایط سرما و یخبندان و در گرما مقاوم اند و دوام و پایداری خود را حفظ می کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T163505.463.jpg

توری پلیسه ای

با مطالعه این مقاله تا اینجا متوجه شدید که بهترین گزینه برای محافظ در، توری پلیسه ای می باشد که در ادامه به دیگر کاربردهای آن خواهیم پرداخت اما قبل از آن می خواهیم درباره توری پلیسه برای پنجره صحبت کنیم.

پنجره هم راهی دیگر برای ورود گرد و خاک و حشرات به داخل خانه می باشد که در گذشته مردم برای جلوگیری از ورود آنها به داخل خانه توری معمولی را با چسب به پنجره نصب می کردند که کار دشواری بود اما تولید کنندگان با ساخت توری پلیسه مناسب پنجره این مشکل را حل کرده اند.

یعنی با نصب این توریها روی پنجره دیگر لازم نیست هر چند وقت یکبار آن را تعویض کنید و فقط کافیست در طول سال یک الی دوبار آن را به روشی که گفتیم بشویید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T163713.356.jpg

توری آلومینیوم

مراکز زیادی در ایران اقدام به فروش توری آلومینیوم ریلی می کنند چرا که این توری مزایای زیادی دارد. این توری قابی با جنس آلومینیوم دارد و سطح ان از جنس فلز می باشد و در ابعاد مختلفی در بازار داخلی موجود است.

این توریها در قاب و پنجره هایی که برای آن مکانیزم تعبیه کرده اند قابل حرکت است و به دو جهت چپ و راست باز و بسته می شوند.

این توریها از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار هستند و به راحتی نصب می شوند و همچنین کاربر به راحتی می تواند آن را شسشتو دهد و برای این کار کافی است توری را از درب و پنجره جدا کند و سپس نصب نماید.

توری رولینگ به صورت کرکره ای جمع می شوند و فریم ثابت دارند و بهترین گزینه برای اتاق خواب محسوب می شوند. توریهای رولینگ به  صورت یک لنگه بازشو هستند و حالت سختی برای باز و بسته شدن دارند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T164012.493.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا