آراد برندینگ

فقری که توانست راه ثروت را به من نشان دهد

فقری که توانست راه ثروت را به من نشان دهد

حتما هر فردی در زندگی اش دچار یک سری از فقر و تنگ دستی ها شده است اما تنها تعداد اندکی از افراد هستند که از این تجربه پلی به سوی ثروت برای خود و اعضای خانوادشان می سازند به همین خاط این تجربه سخت باعث شد تا من به فکر راه های تجارتی از قبیل تجارت خاویار دست پیدا کنم و خودم را از فقر بی پایان نجات دهم.

خاویار

ترکیب خاویار طلایی از پروتئین و چربی بالا وجود بقایای بافتی در خاویار و فقدان توجه حرارتی مناسب از عوامل عمده این فساد به حساب آمده و بنابراین نقش پروسه تولید و بسته بندی مناسب در کنترل کیفیت خارجی آن برجسته تر می گردد و می تواند به عنوان یکی از پایه های اساسی در جلوگیری از فساد خاویار تلقی گردد.

ماهیان خاویاری از جمله گونه های آبزی کم نظیر هستند و خاویار بلوگا درجه یک که از قدمتی چند ده هزار ساله برخوردارند که به دوره ابتدای کرتاسه بر می گردد و ماهیان خاویاری با از دست دادن بسیاری از خصوصیات تشریحی خود یعنی فلسهای لوزی شکل سپر و دندان به شکل امروزی در آمده اند.

فقری که توانست راه ثروت را به من نشان دهد

خاویار ایران

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت و نرخ خاویار ایران بستگی به جنس مادر آن دارد که دارای چه کیفیتی می باشد و همین امر باعث تغییرات قیمتی آن می شود. از آنجایی که می دانید خاویار طلایی یکی از گران ترین و کمیاب ترین خاویارها در سطح جهان است که دارای گونه های مختلفی می باشند و همچنین رنگ بندیهای متفاوتی نیز دارند، از جمله، می توان به خاویار سیاه، سرخ و طلایی اشاره کرد.

علاوه بر خود خاویار، تخم خاویار طلایی شیلات نیز به دلیل نادر بودن و ویژگیهای عالی و فراوانش از محبوبیت بسیاری دربین مردم برخوردار است و تخم این ماهی نیز از دسته ی غذاهای گران و اشرافی به حساب می آید.

فقری که توانست راه ثروت را به من نشان دهد

خاویار طلایی

این موجود در ۱۰ تا ۱۴سالگی بالغ می شود و هر چند سال یکبار تخم ریزی را انجام میدهد طولش یک و نیم متر تا ۴ متر است که ۱۲۰ کیلو خاویار طلایی میدهد. پس از فیلم هاهی،  ماهی قره برون رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

 وزن آن معادل ۶۰ تا ۱۳۰ کیلوگرم دارد که در ۱۲ تا ۱۴ سالگی بالغ می شود. مصرف خاویار چین و چروک را از بین برده و در دوران بارداری موجب رشد جنین می گردد. این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و فشار خون را تنظیم می کند.

در کنار تمام این مزایا باید به این نکته اشاره کنم که هم نور چشم را زیاد میکند و هم اینکه به بهتر شدن رابطه جنسی کمک شایانی می نماید. پزشکان متعددی نیز آن را برای بیماری های قلبی تجویز می نمایند.

فقری که توانست راه ثروت را به من نشان دهد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا