آراد برندینگ

فرصتی که به یک مسیر پولساز تبدیل شد

فرصتی که به یک مسیر پولساز تبدیل شد

استفاده از فرصت ها یکی از تفاوت هایی است که بین افراد موفق وعادی وجود دارد. یک فرد باهوش و موفق از تمام فرصت های خود استفاده می کنند و سعی می کنند بهترین بهره را ببرد. شما هم یک فرصت دارید و می توانید با قرار گرفتن در مسیر هموار و پولساز درآمد خودتان را افزایش دهید. این مقاله یکی از حوزه های پر سود را همچون توری پلیسه ای به شما معرفی خواهد کرد پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

توری فلزی

انواع مختلف توری فلزی درجه یک به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد امروزه در ابعاد وسیع توسط شرکت های معتبر تولید و در بازار فروش عرضه می گردد، این محصول با استفاده از بهترین نوع میلگرد های تولید شده توسط کارخانجات ذوب آهن تهیه می شود، توری فلزی درجه یک از مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط محیطی مختلف برخوردار است، در ادامه این مطلب کاربردهای انواع توری فلزی را مورد بررسی قرار می‌دهیم که به این صورت است:

• این نوع توری به دلیل مقاومت و امنیت بسیار زیادی که دارد بهترین وسیله جهت تعیین مرز بین دو قسمت است.
• به کار گیری این نوع توری در مناطق شمالی کشورمان در محدوده حیاط خانه نیز دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد.
• علاوه بر این برای جدا کردن دو زمین ورزشی که در کنار یکدیگر قرار دارند، به خصوص در پارک ها از این نوع توری استفاده می شود.
• همچنین برای جلوگیری از ورود افراد به مکان های پرخطر نیز امروزه این توری بسیار کاربردی می باشد.
• در مشاغل پرخطر استفاده از این نوع توری فلزی برای امنیت جان کارگران بسیار لازم و ضروری است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T162337.986.jpg

توری پلیسه ای

سفارش و خرید انواع مختلف توری پلیسه ای از این سایت امکان پذیر است و این مجموعه محصولات خود را با قیمتی عمده به فروش می رساند.

این توریها به دلیل پلی استرین به کار رفته بسیار مقاوم هستند و از دوام بالایی برخوردارند که برای سالهای طولانی عمر می کنند.

ممکن است برخی تصور کنند که شستن این توریها امکان پذیر نمی باشد و با شستشو از بین خواهد رفت اما اتفاقا برای اینکه عمر طولانی تری داشته باشد باید شسته شود و شما می توانید به راحتی و با روشی که در ادامه خواهیم گفت توری را بشویید.

برای شستن آن، باید توری را از فریم آن جدا کنید و روی زمین پهن کنید، ابتدا با یک دستمال خشک گرد و خاک آن را تمیز کرده و سپس با یک اسپری چندمنظوره و دستمال تمیز، پاک کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T162726.160.jpg

توری آلومینیوم

وقتی درب و پنجره فضای کافی را برای جابه جایی ندارد از توری آلومینیوم ثابت استفاده می کنند و در شرایط خاص قابل نصب هستند.

کارایی و قیمت این توری با انواع دیگر متفاوت است و مهم ترین تفاوت آن نوع حرکت می باشد که فقط برای شستشو از درب و پنجره جدا می شود و در مواقع دیگر هیچ حرکتی ندارد.

توریهای پلیسه نوع دیگر از توریها هستند که به صورت کرکره ای باز و بسته می شوند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل پاره و پوسیده نمی شوند.

این توریها را می توان به صورت چپ و راست نیز نصب کرد. تورهای مگنتیک بسیار عالی می باشند و همانند توری پلیسه هستند و تنها تفاوتی که با یکدگی دارند این است که جمع می شوند و می توان آن را از قاب پنجره جدا کرد.

این توریها به راحتی نصب می شوند و به دلیل مگنتی که دارند به صورت خودکار بسته می شوند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T163108.817.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا