آراد برندینگ

برای جذب ثروت نامحدود کنارتان هستیم

برای جذب ثروت نامحدود کنارتان هستیم

افراد زیادی با بهره مندی از نکات و راهکارهای ثروت توانستند مسیر زندگی خود را تغییر دهند، همچنین ما می توانیم همچون سایر افراد موفق کنار شما هم باشیم. ثروتمند شدن سخت نیست و شما هم می توانید با اتکا به توانایی خود و اعتماد به ما بهترین ها را کسب نمایید. اکنون نباید زمان را از دست داد زیرا فرصت های طلایی می گذرند. این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با انواع توری می باشد پس در ادامه همراه ما باشید تا از این حوزه پرسود بیشتر بدانید.

توری آلومینیوم

کیفیت و ماندگاری توری آلومینیوم ریلی بسیار بالا می باشد و در اثر زمان از بین نمی رود چرا که جنس بدنه آنها فلزی است و باز و بسته شدن آن آسان است. مجموعه ما انواع توری را با بهترین تریال و مواد اولیه تولید کرده است و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

قیمت این محصولات به عوامل مختلفی از جمله کیفبت و جنس توری، سایز و ابعاد، رنگ، هزینه ساخت و نصب، نحوه خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و غیره بستگی دارد.

مجموعه ما برای شما خریداران عزیز امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده است و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم و عمده سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T164510.292.jpg

توری پلیسه ای

با استقبال فراوانی که از توری پلیسه ای شده است تولیدکنندگان سعی کردند در شکل و مدلهای مختلفی از آن تولید کنند که یکی از انواع آن، توری پلیسه مگنتی است.

این توری همانطور که از نامش پیداست از آهن ربا و مگنت استفاده شده است که پشت در یا پنجره قرار می گیرد و ظاهر پنجره را تغییر نمی دهد و حتی جلوی نور را هم نمی گیرد.

همچنین توریهای مگنتی در دو نوع تک فریم و دابل فریم وجود دارد که در نوع تک فریم، توری از یک طرف باز و بسته می شود اما توری دابل فریم از هر دو طرف هم باز و بسته می شود.

از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب آسان

مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی

قابلیت نصب روی همه پنجره ها

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T165115.992.jpg

توری آلومینیوم

حشرات از جمله پشه ها جزء عواملی هستند که در دوره تابستان انسانها را آزار می دهند توری آلومینیوم، طلایی دارای خواص فراوانی می باشد که کاربرد و مصارف آنها در منزل مانع از ورود حشرات می شود.

این تورها دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشند به طوری که می تواند برای ساخت توری برای پنجره های کشویی و همچنین ریلی بهترین گزینه باشد.

توریهای آلومینیوم دارای وزن به نسبت کمی می باشند و از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند به طوریکه در برابر هر خوردگی و زنگ زدگی از خود مقاومت نشان می دهند.

یکی از مهم ترین خواص که می توان برای توری آلومینیوم نام برد استفاده از هوای آزاد بدون ایجاد مزاحمت حشرات می باشد. لازم به ذکر است که بدانید توریها را با توجه به محیطی که مایل به بکاربردن آن هستید باید انتخاب کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T165517.486.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا