آراد برندینگ

انگشتر زنانه من را به آرزوهایم رساند

انگشتر زنانه من را به آرزوهایم رساند

راه اندازی کسب و کار برای خود بهترین روش برای کسب ثروت است، با اندک سرمایه ای که داشتم کسب و کار خود را در حوزه انگشتر آغاز کردم و توانستم ثروت بسیار زیادی را کسب کنم و به خواسته های خود برسم.

انگشتر زنانه

انگشترها از جمله رایج ‌ترین زیورآلات هستند که در شکل‌ ها و طرح‌ های مختلف طراحی می‌ شوند. هر انگشتر زنانه از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است. در میان قسمت‌های مختلف انگشتر، رکاب از اجزای اصلی آن می‌باشد. رکاب جزئی از انگشتر است که حلقه را به نگین یا سنگ اصلی روی انگشتر متصل می‌کند.

از زمان‌های گذشته رکاب‌های انگشتر در شکل‌های مختلف طراحی می‌شده‌اند. امروزه نیز می‌توان طرح‌ها و شکل‌های گوناگون آن‌ها را با توجه به سبک و علاقه‌ی شخصی تهیه کرد.

یکی از مواردی که در زمان خرید انگشتر طلا و نقره باید دقت نمایید اصل بودن آنها و نگینشان می‌باشد، البته بعضی فروشنده ها صادقانه در رابطه با نگینهای برلیان یا اتمی اطلاعاتی را در اختبار خریدار قرار می‌دهند و بعضیها نیز متاسفانه چیزی نمی‌گویند پس باید اطلاعات کمی در این رابطه داشته باشید تا کلاه سرتان نرود.

انگشتر زنانه من را به آرزوهایم رساند

انگشتر شرف الشمس

شرف الشمس نگین انگشتر شرف الشمس زردرنگ است که برخی به نیت گشایش در کارها به دست می‏ کنند. اما در واقع شرف الشمس، سنگ نیست. بلکه دعایی منسوب به امام علی(ع) است که برای رفع صداع (سردرد)، کاربرد دارد که امروزه از هدف اصلی آن دور شده، به گونه ای که در عصر معاصر در روز نوزدهم فروردین از طلوع آفتاب تا ظهر و با آدابی خاص می نویسند و نقشی رمزگونه را پشت انگشتر عقیق زردرنگ حک می کنند (معمولا بر روی عقیق زرد، می نویسند.

لکن می توان بر روی پارچه زرد کشیده و یا حک نموده و یا روی کاغذ زرد نیز نوشت)؛ و ادعا میشود که دارای آثار و خواص بسیار فراوانی است و بنابر نقل قائلین، شرف الشمس باید در روز 19 حمل که مطابق با روز 19 فروردین است از طلوع آفتاب تا ظهر بر عقیق زرد و در صورت عدم امکان بر کاغذ زردی نوشته شود و با خود حمل نماید.

انگشتر شرف شمس باعث ایجاد رزق و روزی برای شما خواهد شد همچنین از این انگشتر به عنوان چشم زخم نیز استفاده می‌شود.

در روایات اسلامی زیادی آمده است که انگشترهای شرف‌الشمس باعث افزایش روزی برای افراد خانواده می گردد و این امر ثابت شده می باشد.

انگشتر زنانه من را به آرزوهایم رساند

انگشتر نقره

شاید گمان کنید که انگشتر نقره، یک سنگ یا فلز مجزا مانند طلا باشد اما اینگونه نیست! این فلز همانند گروه خونی O می‌باشد که خود را با بقیه کانی‌ها منطبق کرده و در آنها حل می شود. نقره در بسیاری از فلزات مانند سرب و مس یافت می‌شود. حتی در معادن طلا، روی و نیکل هم درصدی نقره وجود دارد. به صورتی که زمان ذوب شدن فلز اصلی، امکان جدا سازی فلز نقره فراهم می‌شود.

به طور کلی محل دقیقی برای کشف نقره ثبت نشده است اما به احتمال زیاد از آنجایی که بین النهرین (خاورمیانه امروزی) اولین منطقه تمدن سازی بشر بوده است، اکثر فلزات و کشف‌های اولیه در همین نواحی بوده اند.

انگشتر زنانه من را به آرزوهایم رساند

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا