آراد برندینگ

چگونه با ایده ای نوآورانه به موفقیت برسیم

چگونه با ایده ای نوآورانه به موفقیت برسیم

اگر می‌خواهیم کسب و کارمان را موفق و پویا نگه داریم، به ویژه در یک صنعت رقابتی، باید تعیین کنیم چه چیزی ما را از سایر گزینه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. بازاریابی هوشمندانه یا یک ایده تکنولوژی هیجان‌انگیز می توانیم در کسب و کار تولید انواع دیگ بخار باعث موفقیت و ثروت برسیم، شما هم می توانید با انتخاب محصولات دیگ بخار زیر به این موفقیت و ثروت برسید.

دیگ بخار اراک

امروزه در صنعت گرمایشی از دیگ بخار اراک دست دوم با ورق فولاد فنر استفاده خواهند کرد که پخش عمده ارزان را دارا می‌باشد.

بخاطر اینکه در سیستمهای گرمایشی نیاز به بخار خواهد بود بهترین گزینه برای این مورد استفاده از دیگ بخار می‌باشد. این محصول با استفاده از مشعل و آب حرارت لازم برای برای جوش فراهم خواهد ساخت که این موضوع باعث ایجاد بخار می‌شود.

بعد از تهیه بخار، می‌توان گفت که از طریق لوله ها این محصول به دست آمده به وسایل مورد نظر برای استفاده خواهند رسید.

بطور کل دیگ بخار این وظیفه دارد که آب را تبدیل به بخاطر کند به دلیل اینکه بسیار تحت فشار قرار خواهد گرفت. این محصول نسبت به هر ظرفیت سیستم طراحی و تولید خواهد شد که امروزه بیشتر در سیستمهایی مانند بیمارستان، غذایی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار صنعتی

دیگ بخار صنعتی یکی از دستگاه های پراستفاده و کاربردی در اکثر صنایع و مشاغل انواع دیگهای بخار به حساب می آیند که در میان آنها دیگ بخار یک تن پرکاربردترین و پراستفاده ترین نوع این دیگها است و توانایی تولید 1000 کیلو یا یک تن بخار را در هر ساعت دارد.

اما پیش از توضیح بیشتر درباره دیگ بخار یک تن، بهتر است ابتدا به طور کامل با دیگ بخار، کاربرد و انواع آن به خوبی آشنا شویم.

دستگاه دیگ بخار که در زبان انگلیسی به آن Boiler گفته می شود یکی از دستگاه صنعتی اصلی مورد استفاده در صنایعی چون نیروگاه ها و پالایشگاه ها، خودروسازی، رنگرزی نخ و پارچه، مرغداریها و دامداریها، کارخانجات لاستیک سازی و کارخانه های تولید بسیاری از مواد غذایی است.

این دستگاه که از یک مخزن بسته تشکیل شده است، به گونه ای طراحی شده که پس از حرارت دادن به آب درون مخزن، از بخار آب خارج شده از آن برای کاربرد موردنظر استفاده می شود.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار زغال سنگی

واژه boiler با تلفظ بویلر و به لاتین به معنی مشعل و دیگ بخار زغال سنگی می باشد. از این دیگهای بخار به منظور تولید سوخت در نقاط مختلف ایران از جمله مشهد، تهران، اصفهان، قزوین، قم، گرگان، تبریز، مازندران، رشت، همدان، شیراز و انواع شهرهای صنعتی استفاده می شود.

دیگ بخار یا بویلر از اجزای مختلفی تشکیل شده است سطح داخلی دیگ بخار از آلیاژ آهن ساخته می شود.

در مناطقی که استفاده از سوخت مایع گران می باشد و امکان سوخت رسانی مثل گاز و گازوئیل و سایر سوختها فراهم نباشد از دیگ بخار استفاده می شود.

دیگ بخار دست دوم مشهد به گونه ای طراحی و تولید شده که راندمان حرارتی بالایی دارد و برای سوخت رسانی به مناطق محروم از امکانات سوختی مورد استفاده قرار می گیرد.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا