آراد برندینگ

با نگاه مثبت به زندگی و اتفاقات آن میلیاردرشدم

با نگاه مثبت به زندگی و اتفاقات آن میلیاردرشدم

تمام افکار منفی را باید از خود دور کنید تا بتوانید به قله های موفقیت برسید، موفقیت راه دشواری است که فقط افراد با روحیه می توانند از آن عبور کنند، به همین منظور اگر تجارت را برای خود انتخاب می کنید باید با مسیرهای مختلف آن آشنا شوید، مسیر تجارت تابلوچرم و تابلوهای زینتی دیگر می تواند سود سرشاری را به همراه داشته باشد.

تابلو چرم

برای کادو کردن و هدیه دادن به افرادی که دوستشان دارید تابلو چرم ساده می تواند انتخاب بسیار مناسب و گزینه خوبی باشد چرا که این محصولات با چرم درجه یک و اصل تولید شده اند و طرحهای آن در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب می باشند.

طراحی برخی از این تابلوها مانند تابلو دکوراتیو مدرن به قدری زیبا و چشم نواز است که اکثر افراد دوست دارند از آنها استفاده کنند و یکی از آنها را برای خود درون اتاق یا منزل خود نصب کنند و از تماشای آن لذت ببرند. برخی از مدلهای جذاب این تابلوها دارای نقاشیهای مختلفی می باشند که در طرحهای بسیار متنوعی کشیده شده و اماده فروش در بازار شده است.

یک نمونه پر طرفدار از تابلو چرم تابلو وان یکاد است که دعای چشم زخم را بر روی چرم این تابلو حکاکی کرده اند و در برخی از نمونه های دیگر این دعا را بر روی چرم تابلو با نخهای مخصوصی دوخته اند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\6.jpg

تابلو رنگ روغن فانتزی

معمولا از تابلو رنگ روغن فانتزی برجسته با طرح خانه و منظره در رستورانها استفاده می کنند تا جلوه ای هنری به فضای آنها ببخشند.

بهتر است برای قسمت پذیرایی خانه که معمولا محل برگزاری مهمانیهای مختلف می باشد از تابلو نقاشی زیبا رنگ روغن با طرحهای منظره و طبیعت استفاده کنید.

در حالت کلی تابلوهای رنگ روغنی دسته بندیهای مختلفی دارند: براق: تابلوهای رنگ روغن براق ماندگاری بالا و عمر طولانی تری دارند و بهتر است این تابلوها را در محیطهایی قرار داد که نور آفتاب می تابد.

زیرا براق بودن آنها بیشتر به چشم می آید. مات: با استفاده از رنگهای روغن مات تابلوهای نقاشی مدرن خلق می کنند. تابلوهای مات از حساسیت بالایی برخوردارند و بهتر است آنها را در محیطی قرار داد که تابش نور آفتاب در آن جا کمتر می باشد زیرا ترمیم آنها بسیار دشوار و پر هزینه است.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\8.jpg

تابلو دکوراتیو گل برجسته

برای ساخت این تابلو دکوراتیو گل برجسته به وسایل اولیه مانند(میخ، کاموا، چکش، طرح مورد نظر، بوم یا هر سطحی که می خواهیم بر رویش کار انجام دهیم) نیاز داریم. آموزش تابلو دکوراتیو بزرگ تهران با میخ و کاموا بسیار راحت و آسان می باشد با ما همراه باشید: ابتدا طرح مورد نظر را برش داده و برروی بوم با میخ می چسبانیم سپس الگو را جدا کرده و با کاموا طرح دلخواه را به طور نامرتب از بین میخها رد می کنیم.

امروزه بسیاری از آموزشگاه ها و مراکز فنی حرفه ای به آموزش تابلو معرق و تابلو دکوراتیو با استفاده از پر های مختلف پرداخته اند؛ اگر شما قصد یادگیری این هنر زیبا را دارید بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد این هنر به دست آورید و سپس مشغول به کار شوید.

برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما می توانید به راحتی با یک آموزش ساده به طراحی تابلو دکوراتیو با چشم اندازه زیبا بپردازید.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\8.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا