آراد برندینگ

با تجارت بر روی انواع صابون میلیاردر شدم!

با تجارت بر روی انواع صابون میلیاردر شدم!

در کمال نا باوری برای خودم، بعد از آشنایی کامل با دنیای بزرگ و پردرآمد تجارت تصمیم گرفتم من هم فعالیت خود را در عرصه تولید و عرضه انواع صابون شروع کنم و در حقیقت این راه باعث میلیاردر شدنم شد.

صابون تریاک

امروزه صابون تریاک های با کیفیت تولید شده اند که حاوی بهترین مواد پاک کننده هستند و باعث تقویت و روشن شدن پوست می شوند؛ صابون ها دارای مدل های متنوعی تولید می شوند که می توان به نوع فانتزی آن اشاره کرد. این صابون های فانتزی برای کودکان ایده ی بسیار جالبی است و کودکانی که از شستشوی دست و صورت خود فراری هستند، این نوع صابون ها بهترین گزینه می باشد و می توان این افراد را ترغیب به شستن دست و صورت خود کرد. صابون های فانتزی با مدل های شخصیت های کارتونی تهیه می شوند که می توان بهترین هدیه برای کودکان دلبندتان باشد و با توجه به سلیقه آن ها خریداری کرد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی صابون های متنوعی در بازار مشاهده می شوند و می توان آن را در کیف و یا در جیب خود قرار داد؛ صابون کاغذی به صورت ورقه های کاغذ هستند که در اثر خیس شدن به صورت مایع در می آیند و می توان از این محصول، برای استفاده ی دانش آموزان در کیف آن ها قرار داد که در زمان استفاده از این صابون ها در مدرسه می توانند یک ورقه را استفاده کرد. امروزه با فیلم های آموزشی در سایت های اینترنتی می توان انواع صابون های متنوع را در منزل تولید کرد و نیز می توان یک فرصت شغلی برای افراد به وجود آورد؛ تهیه و درست کردن صابون بسیار راحت و آسان می باشد ولی می بایست با دقت و در شرایط بهداشتی انجام شود.

با تجارت بر روی انواع صابون میلیاردر شدم!

صابون تریاک اصل

برای تهیه صابون تریاک اصل می بایست تمامی نکات بهداشتی رعایت شده باشد، تا بدون آلودگی و میکروب باشد؛‌ امروزه صابون طرح دار در انواع مختلفی به وفور در بازار مشهود هستند و با توجه به سلیقه ی افراد می توان تهیه کرد. بسیاری از صابون ها، پی اچ پوست را متعادل نگه می دارند و سبب لطافت پوست بر روی دست و صورت می شوند همچنین می بایست فاقد هر گونه حساسیت باشد تا فرد در زمان استفاده دچار اگزما و بیماری پوستی نشود.

از زمان های قدیم تا به امروز صابون یکی از مواد شوینده پر مصرف در بین افراد به شمار می رود؛ صابون با مدل های مختلفی تولید می شوند که نوع طرح گل آن محبوبیت بسیاری در بین مردم قرار دارد برای صابون طرح گل از هنر دکوپاژ استفاده می کنند و یا طرح حکاکی گل را روی صابون انجام می دهند. امروزه صابون ها دارای ترکیباتی مفید می باشند که برخی از آن ها برای کاهش چین و چروک پوست بسیار کاربرد دارد همچنین آکنه و جوش صورت را از بین می برند و به دلیل دارا بودن کربن فعال در ترکیبات صابون به پاکسازی پوست کمک شایانی می کند.

با تجارت بر روی انواع صابون میلیاردر شدم!

صابون لوکس

امروزه به دلیل بوی نامطبوع حمام ها و سرویس های بهداشتی از صابون لوکس عطری استفاده می کنند این صابون ها بسیار پرکاربرد می باشند و بوی خوش آن ها سبب شده تا مورد استقبال بیشتر افراد قرار بگیرد در ترکیبات صابون های عطری از قلیا استفاده شده است. قلیا ماده ای بسیار قوی می باشد که ممکن است به پوست آسیب برساند و همچنین سبب حساسیت های پوستی شود؛ بنابراین بهتر است برای ساخت صابون های عطری از دستکش و عینک های مخصوص استفاده شود تاجان افراد به خطر نیوفتد.

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، صابون ها انواع و اقسام مختلفی دارند و هر کدام با توجه به کارایی خود مورد استفاده قرار می گیرند؛ صابون عطری بسیار خوشبو است و هر رایحه ای که به آن علاقه دارید می توانید تهیه کرده و در حمام و سرویس های بهداشتی از آن استفاده کنند؛ برای تهیه صابون های عطری به سود سوز آور، آب مقطر و روغن های گیاهی استفاده شده که برای عطر آن، معمولا از پودر رنگی گل سرخ استفاده می کنند.

با تجارت بر روی انواع صابون میلیاردر شدم!

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا