آراد برندینگ

با این تخصص می توانید به ثروت زیاد برسید

با این تخصص می توانید به ثروت زیاد برسید

همه دوست دارند به پول زیاد دست پیدا کنند بنابراین باید دانش و تخصصی بلد باشد که اشباع نشده باشد.

من به شما دانش برنامه نویسی را پیشنهاد می نمایم که از طریق آن سایت فروش خرما را راه اندازی نمایید. من روزی که سایت خود را احداث نمودم توانستم به مشتریان زیاد دست پیدا کنم و از آن طریق فروش خوبی را بدست آورم.

پس شما نیز می توانید از این طریق به ثروت زیادی دست پیدا کنید.

خرما مضافتی بم

دنیای خرماها بسیار متفاوت و گسترده است و انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها خرما مضافتی بم یا مضافتی است. خرماها از لحاظ رنگ و اندازه به دسته ها مختلفی تقسیم بندی می شوند.

خرما یکی از منابع غنی و سرشار از انواع ویتامین ها می باشد که در تامین انرژی مورد نیاز بدن و حفظ سلامتی بسیار مفید هستند ویتامین های موجود در خرما به رشد استخوان ها و بهبود بینایی چشم ها کمک بسیار زیادی می کند.

فیبرهای موجود در خرما حتی از میوه موز هم بیشتر است که باعث می شود کلسترول خون تنظیم گردد زیرا خرما هیچ کلسترولی ندارد و سرشار از آهن می باشد. همچنین از در برابر استرس های ناگهانی محافظت می کند.

معمولا قیمت گذاری بر روی خرمای مضافتی بم نسبت به حجم و کیفیت خرما صورت می پذیرد.

با این تخصص می توانید به ثروت زیاد برسید

خرمای پیارم

تمامی افرادی فعال در حیطه خرید و فروش خرما همواره به دنبال قیمت خرمای پیارم درجه یک هستند. این نوع از خرما همانند سایر خرما ها در مناطق گرمسیری تولید می شود.

اولین باری این محصول تولید شده 17 هزار سال قبل بوده است به همین دلیل جز یکی از انواع خرما های قدیمی به حساب می آید بهترین انتخابی که شما می توانید داشته باشید برای میل کردن یک میان وعده مغزی، انتخاب خرمای پیارم است زیرا این محصول دارای فواید بسیار زیادی برای بدن ما انسان ها است.

اگر به شهر های متفاوتی همچون شهر کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان و سایر شهرهایی با این آب و هوا سفر کرده باشید قطعا درخت های متفاوتی از خرما را در این شهرها دیده اید که به آنها نخل می گویند، خرما پیارم هم در این شهرها و در میان همان نخلهای بزرگ خرما کاشته می شود.

با این تخصص می توانید به ثروت زیاد برسید

خرمای کبکاب

خرمای کبکاب یکی از بهترین و با ارزش ترین نوع خرما در کشور است و از نظر میزان تولید نیز یکی از خرماهای صدرنشین است.

این نوع خرما در ابتدا زرد رنگ بوده و پس از طی کردن مراحل مختلف رشد خود در نهایت به رنگ قهوه ای تیره در می آید.

این خرما به علت داشتن رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک به حساب می آید و به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و اندامی تقریبا درشت بویژه در مرحله رطب نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

خرما رطب و خرمای کبکاب به دلیل داشتن شیرینی تقریبا زیاد علی الرغم این که بسیار دلنشین و لذیذ می باشد اما مصرف آن برای بیماران دیابتی چندان توصیه نمی شود.

رطب کبکاب جهت استفاده در فصول دیگر سال باید به طور متوسط در دمای 17- درجه سانتی گراد نگهداری شود تا آسیب نبیند و همچنان کیفیت خود را حفظ کند.

با این تخصص می توانید به ثروت زیاد برسید

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا