آراد برندینگ

انجیر من را ظرف یکسال پولدار کرد

انجیر من را ظرف یکسال پولدار کرد

اگر ایمان دارید که می‌ توانید میلیاردر شوید، پس قدرت تحقق آن رویا را نیز به دست خواهید آورد، ایمان به این باور موجب شده تا من شغل خود را تغییر بدهم و در حوزه انجیر فعالیت جدید را شروع کردم و در مدت زمان کوتاهی توانستم میلیاردر شوم.

انجیر استهبان

انجیر می ‌تواند به ‌عنوان یک ترکیب ضدباکتری و ضدقارچ عمل کند. بررسی انجام شده در دانشگاه مالزی نشان داد که عصاره‌ی انجیر می‌تواند با باکتری‌ها، قارچ‌ها و میکروب‌های مختلف مبارزه کند. مطالعات مختلف به این نتیجه رسیده ‌اند که انجیر استهبان می‌تواند پاسخ سیستم ایمنی بدن را تحریک کند. به همین علت است که این میوه یک ماده‌ی غذایی عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می‌رود. انجیر برای مبارزه با بیماری‌های رایج گزینه‌ی خوبی است‌.

پتاسیم و فیبر دو ترکیب حیاتی در رژیم غذایی هستند که بسیاری از افراد آن‌ها را به اندازه‌ی کافی دریافت نمی‌کنند. انجیر چه خشک باشد چه خام، فیبر بالایی دارد؛ به طوریکه حدود ۷ تا ۱۹ درصد از نیاز روزانه‌ی بدن به این ماده‌ی معدنی را برطرف می‌کند.

می‌توانید با خوردن انجیر، با سطح پایین پتاسیم مبارزه کنید. فیبر به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند، خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد و به دلیل ایجاد احساس سیری، در کاهش وزن مفید است.

انجیر من را ظرف یکسال پولدار کرد

انجیر تازه

انجیر ممکن است فشار خون و سطح چربی خون را بهبود ببخشد که این موضوع می‌تواند به بهبود سلامت قلبی و عروقی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک کند. مطالعات انجام شده روی حیوانات نشان داده ‌اند که مصرف انجیر تازه منجر به بهبود سطح کلسترول کلی، کلسترول خوب (HDL) و تری‌گلیسیرید می‌ شود.

علاوه بر این یک مطالعه به این نتیجه رسید که عصاره‌ی انجیر فشار خون را در موش‌هایی که فشار خونشان در سطح معمولی و بالا بود، کاهش داد. با این وجود محققان در یک مطالعه‌ی ۵ هفته‌ای روی ۸۳ فرد که سطح کلسترول بد خونشان بالا بود به این نتیجه رسیدند افرادی که هر روز ۱۴ عدد انجیر خشک (۱۲۰ گرم) مصرف کردند، در مقایسه با گروه کنترل هیچ تغییری را در سطح چربی خون خود تجربه نکردند. برای فهم بهتر رابطه‌ی بین انجیر و سلامت قلب به مطالعات انسانی بیشتری نیاز است.

انجیر من را ظرف یکسال پولدار کرد

انجیر سیاه

انجیر به عنوان میوه‌ای منحصر به فرد شناخته می‌شود. ظاهر اشکیِ آن در اندازه ‌های کوچکی هستند. البته دانه‌های ریز در انجیر سیاه وجود دارند که گوشت خوشمزه اطراف آن را گرفته است.

این میوه سرشار از مواد مغذی است. هضم غذا را بهبود می‌بخشد و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حتی دیابت را کاهش می‌دهد.

خیلی از افراد برای بهره از خواص انجیر، مقدار زیادی از آن را استفاده می‌کنند. اما باید در نظر داشته باشید که بیشتر کالری انجیر ناشی از قند موجود در آن است. به همین دلیل وقتی انجیر خشک می‌شود، قند بیشتری دارد و شیرین‌تر است.

انجیر با اینکه سرشار از مواد مغذی است، کالری بسیار کمی دارد. این میوه یک گزینه عالی برای اضافه کردن در برنامه غذایی محسوب می‌شود.

مس به عنوان یکی از ترکیبات معدنی مفید، عملکردهای متعددی را در بدن ایجاد می‌کند. به بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند. همچنین سبب تولید انرژی در بدن می‌شود. به تشکیل سلول‌های خونی کمک می‌کند. از این رو به درمان کم خونی می‌تواند کمک شایانی برساند.

انجیر من را ظرف یکسال پولدار کرد

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا