آراد برندینگ

راهکارهای ساده و کاربردی برای پولدار شدن

راهکارهای ساده و کاربردی برای پولدار شدن

چگونه برخی از افراد به سرعت ثروتمند شده و برخی دیگر نیز در جایگاهی به مراتب بهتر هرگز طعم ثروتمند شدن را نمی‌چشند؟ این موضوع علاوه بر نوع فعالیت افراد در زمینه های مختلف از جمله حوله و پتو به نحوه زندگی و میزان تلاش هر فرد بستگی دارد.

پتو ژله ای ضخیم

انواع پتو های وارداتی و خارجی از جمله پتو ژله ای ضخیم دارای وزن بیشتری هستند، آن ها از دیگر کشور ها به کشور ما راه پیدا کرده اند و هزینه انتقال این محصولات بسیار بالا می باشد، همچنین این پتو ها به صورت یک نفره و دو نفره نیز عرضه می‌ شوند و انواع پتو ها نباید از ۹۵۰ گرم کمتر باشد، وزن پتو مشخصه‌ ای برای این کالا ها می باشد.

C:\Users\neshat\Downloads\logo (9).jpg

پتو پلیسه ای

امروزه انواع مختلفی از پتو پلیسه ای مسافرتی در رنگ ها، طرح ها و بافت های متنوع با قیمت های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

شاید برای برخی پتو های مسافرتی فقط کاربرد این را دارند که در شب های سرد زمستان به عنوان رو انداز استفاده بشوند اما این محصول از کاربرد های بیشتری برخوردار می باشد که به چند مورد آن اشاره می شود.

C:\Users\neshat\Downloads\logo (10).jpg

حوله استخری کودک

اگر شما هم به دنبال تکمیل کردن موارد لازم برای فرزند خود می باشد خرید حوله استخری کودک و حوله تن پوش پلنگی را لیست خود اضافه نمایید چراکه پس از هر بار استحمام شما نیاز به استفاده از این محصول دارید در هنگام خرید این محصول باید به نکاتی توجه کنید که باعث می شوند خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.

C:\Users\neshat\Downloads\logo (11).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا