آراد برندینگ

پول تنها راه رسیدن به خوشبختی واقعی می باشد!

پول تنها راه رسیدن به خوشبختی واقعی می باشد!

همانطور که می دانید برای اینکه بتوانید به درآمد بالا برسید می بایست کسب و کار خود را راه اندازی کنید، کسب و کارهایی که در حوزه دماسنج جیوه ای، سرنگ گاواژ، گوشی پزشکی فعالیت دارند به نسبت دیگر حوزه ها سود خالص بیشتری دارند.

دماسنج جیوه ای

یکی از پر کاربرد ترین انواع دماسنجها، دماسنج جیوه ای است که می خواهیم بدانیم در پزشکی چه کاربردی دارد و چگونه کار میکند همچنین تاریخ مصرف انواع آنها چگونه تعیین خواهد شد. در ابتدا لازم است تا با دماسنج جیوه ای و نحوه عمل آن آشنا شویم این دماسنجها به عنوان پر کاربرد ترین دماسنجها در پزشکی استفاده می شوند و در همه جای دنیا به صورت وسیع به کار برده می شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\جیوه وووان.jpg

سرنگ گاواژ

این سرنگ ساختاری شبیه به دیگر سرنگ ها دارد. سرنگ گاواژ از سه قسمت سیلندر، محفظه استوانه ای که مدرج شده است و قسمت مخروطی که بخش خارجی این سرنگ را تشکیل می دهد تشکیل شده است. در واقع فرقی که این سرنگ با دیگر سرنگ ها دارد همین قسمت مخروطی است.

C:\Users\ARAD\Desktop\02.jpg

گوشی پزشکی لیتمن سفید

یکی از محبوب ترین گوشی های پزشکی برند لیتمن است که دارای مقاومت بالا و طول عمر طولانی است گوشی پزشکی لیتمن سفید و روپوش پزشکی سینا لیتمن دارای رنگهای متفاوتی است و باتوجه به سلیقه و جنسیت خود می توانید. از رنگ دلخواه استفاده کنید رنگ سفید این کالا را می توان برای دکتران آقا و خانوم استفاده نمود و رنگهای دیگری نظیر خاکستری، مشکی و حتی رنگهای فانتزی در بازار موجود می باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\گ.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا