آراد برندینگ

بدون ترس جزء انسان های موفق شوید

بدون ترس جزء انسان های موفق شوید

در هر راهی بن بست و شکست هایی وجود دارد و افراد موفق هرگز از شکست خوردن خسته و نا امید نمی شوند بلکه دلیل این شکست را در خود جستجو می کنند و همواره به فکر بهبود قدم های بعدی خود هستند و ما بهترین قدم را برای شما وارد شدن در مسیر تجهیزات پزشکی می دانیم.

قیمت دستکش یکبار مصرف

همان طور که گفتیم قیمت دستکش یکبار مصرف با توجه به کیفیت و مواد آن متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به کیفیت آنها برند مورد نظر خود را خریداری نمایید. اما توجه داشته باشید که این محصول باید کاملا بهداشتی بوده و از مواد درجه یک ساخته شده باشد تا سلامت شما را در پی داشته باشد چرا که امروزه برخی تولید کنندگان از مواد بی کیفیت و چند بار مصرف شده استفاده می کنند.

mceu_61149795921666525524297

واحد سرنگ انسولین

یکی از مهمترین داروهای مصرفی در افراد مبتلا به دیابت انسولین است که با سرنگهای ۱۰۰ واحدی یا ۵۰ واحدی به صورت چند سی سی مصرف می گردد. با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از سرنگ انسولین ساده واحد سرنگ انسولین این روزها بازار داخلی کشور با حداکثر توان تولیدی خود اقدام به عرضه این تجهیزات نموده است که واجد تمام استانداردهای بین المللی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

2-126

قیمت تجهیزات پزشکی

روشهای مختلفی برای خرید و قیمت تجهیزات پزشکی با قیمت ارزان وجود دارد، به طور کلی حجم خرید لوازم و تعداد واسطه های تجاری تاثیر زیادی بر قیمت کالاها می گذارند، از این رو برای تهیه محصولات پزشکی با ارزان ترین قیمت ممکن باید روش خرید کلی و مستقیم را انتخاب کرد، در این حالت هزینه های دلالی حذف می شوند.

mceu_28376324511666605469730

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا