آراد برندینگ

مسیر داشتن یک درآمد میلیاردی

مسیر داشتن یک درآمد میلیاردی

موفقیت و ثروتمند شدن نیازمند انتخاب مسیری درست است. من برای موفقیت از محصول دستگیره استفاده کردم و توانستم با ورود به این حوزه و فعالیت در آن به درآمدی میلیاردی برسم. محصولات بسیاری در حوزه انواع دستگیره وجود دارد که در اینجا به بخشی از آنها اشاره می‌نماییم.

دستگیره کابینت خارجی

همیشه آشپزخانه نقش اصلی رو در منازل شما ایجاد می‌کند و کابینت و دستگیره ای که به روی آن استفاده می شود می تواند زیبایی آشپزخانه شما را دو برابر کند.

انواع دستگیره کابینت خارجی و کمد تا حالا به این موضوع فکر کردید که چرا دستگیره کابینت آشپزخانه این همه مهم است یا چه مدل دستگیره ای به کابینت نصب کنیم که زیبایی آشپزخانه را بیشتر جلوه بدهد.

دستگیره کابینت سرامیکی: این روزها خانمها علاقه خاصی به دکوراسیون آشپزخانه خود می دهند به همین خاطر از دستگیره کابینت با طرح مدرن و سرامیکی زیادی استقبال می شود این مدل از دستگیره ها که از جنس سرامیک و فلز ساخته می شود و در رنگ و طرحهای مختلفی تولید می شود باعث می شود تا طرحهای زیبای آن به آشپزخانه جلوه خوبی ببخشد این مدل از دستگیره ها در مختلفی از جمله سنتی و مدرن تولید می شود.

مسیر داشتن یک درآمد میلیاردی

دستگیره کابینت چوبی

خوشبختانه این محصول از تنوع خیلی بالایی برخوردار است و قیمت دستگیره کابینت چوبی بسته به تنوع زیادی که دارند متفاوت می شود. شما باید بسته به طرح و رنگ کابینت مورد نیاز خودتان این دستگیره ها را انتخاب کنید به طوری که با یک دیگر هم خوانی داشته باشند.

انتخاب درست و استاندارد این محصول می تواند زیبایی ظاهری کابینتهای شما را دوچندان کند. به عنوان مثال می توان گفت: اگر کابینت های شما طرح افقی یا عمودی دارد شما می توانید از دستگیره های خطی استفاده کنید.

دستگیره های دیگری هم وجود دارد که به صورت گرد یا دکمه ای می باشند که بیشتر برای کابینت های فلزی و چوبی به کار گرفته می شود.

مسیر داشتن یک درآمد میلیاردی

دستگیره کابینت تک پیچ

از مهم ترین مسائلی که در حین انتخاب کابینت باید به آن توجه نمود انتخاب مدل دستگیره ی کابینت است که نقش مهمی در عملکرد و زیبایی این محصول دارد.

در این مطلب به بررسی مدل دستگیره کابینت تک پیچ و بهترین قیمت روز آن در بازار خرید و فروش عمده ی این محصول می پردازیم. دستگیره یک از ضروری ترین ابزار های باز و بسته نمودن و استفاده کردن از کمد ها و کشوهای کابینت محسوب می شود.

این محصول در مدل های متنوعی مانند دستگیره ی تک پیچ، دوپیچ و شاخه ای تولید می شود. هر کدام از این مدل ها در جنس های متفاوتی با توجه به کاربرد آن در زمینه های مختلف تهیه می شود که از جمله ی این محصولات می توان به جنس های سرامیکی آلومینیومی و استیل اشاره نمود.

دستگیره های کابینت با توجه به سلیقه ی مشتری و برای هماهنگی بیشتر با دکوراسیون در طرح ها و رنگ های کلاسیک و مدرن قابل سفارش هستند. همچنین سایز و ابعاد این محصول با توجه به ابعاد کابینت تعیین شده و طراحی می گردد. محل نصب دستگیره به انتخاب شما بستگی دارد و می تواند با توجه به نیاز آشپزخانه در هر نقطه ای تعیین شود.

مسیر داشتن یک درآمد میلیاردی

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا