آراد برندینگ

محصولی عالی چاشنی پولدار شدنم شد

محصولی عالی چاشنی پولدار شدنم شد

مصرف سالانه این چاشنی بسیار محبوب در دنیا تقریباً 40 میلیون تن است. رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی‌های پرمصرف در کارخانجات تولید کننده محصولات غذایی، رستوران‌ها و غذاهای خانگی است. لذا به تبع افزایش تقاضای جهانی، صادرات رب گوجه فرنگی نیز همواره رو به افزایش بوده است.

رب چند میوه

با پیشرفت روزافزون و بالارفتن محبوبیت این دسته از کالاها همواره طعمهایی از این کالا با نام رب چند میوه وارد بازار شده اند که همانطور که از نام این کالا پیدا می باشد از ترکیب و فشرده سازی چند میوه مانند آلو قرمز، شلیل، هلو یا آلبالو به دست می آید که بدیهی می باشد طعم بسیار خاص و دلپذیری به خود گرفته و ارزش غذایی آن چند برابر می شود. این محصول در واقع ترکیبی از میوه های خشک و خوشمزه می باشد که توصیه می شود آن را در خانه تهیه کنید تا از سلامت کیفیت و خواص آن اطمینان حاصل نمایید و همچنین هزینه کمتری نیز پرداخت می نمایید.

محصولی عالی چاشنی پولدار شدنم شد

رب گوجه

برای اکثر خانواده های پر جمعیت رب گوجه شیشه ای پیشنهاد می شود زیرا هم مقدار بالاتری دارد و هم صرفه اقتصادی اش بیشتر است. بهتر است رب گوجه را در ظرف های شیشه ای نگهداری کنیم، زیرا استفاده از قوطی های فلزی سبب می شود تا پس از مدتی سمومی که تولید می کند را به رب منتقل کند و روند از بین رفتن رب را سریع کند. پس هنگامی که رب را در قوطی های فلزی خریداری کردیم برای مصرف آنها را به شیشه های مخصوص منتقل کنیم. رب گوجه فرنگی با توجه به برند و وزن خود قیمت های متفاوتی دارد برای مثال قیمت رب گوجه 400 گرمی نسبت به رب هایی به وزن پایین تر یا وزن بالا تر هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم مقدار استانداردی دارد رب گوجه علاوه بر اینکه به عنوان چاشنی برای غذا ها به کار می رود فواید دیگری نیز دارد از جمله آنها می توان به حفاظت از پوست اشاره کرد. جای دادن رب گوجه در مصرف روزانه سبب می شود تا پوست را در برابر اشعه های ماوراء بنفش محافظت کند و از آسیب دیدگی پوست جلوگیری می کند این امر به علت وجود ماده ای به نام لیکوپن در گوجه فرنگ است.

محصولی عالی چاشنی پولدار شدنم شد

رب گوجه خانگی

در اکثر رستوران ها و اکثر فست فودی ها از رب گوجه رب گوجه خانگی استفاده می شود، زیرا در این مکان ها روزانه حجم زیادی از این خوراکی مصرف می شود و به صرفه تر است که از مدل های یک کیلیویی آن خریداری شود. همچنین این رب گوجه طعم بسیار ترش مانند و خوشمزه ای به غذا ها می دهد و کسانی که از آن استفاده می کنند بر این باور هستند که این رب گوجه از نظر کیفیت می تواند با رب گوجه طبی رقابت کند. اکثر غذا های ایرانی با رب گوجه فرنگی درست و تهیه می شوند و کیفیت آن رب، کیفیت آن غذا را تضمین می کند، یعنی اگر کیفیت رب مصرفی که در زمان تهیه غذا مصرف می شود بالا باشد باعث می شود کیفیت آن غذا هم خوب شود و غذا طعم لذیذی بگیرد.

محصولی عالی چاشنی پولدار شدنم شد

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا