آراد برندینگ

گسترش کسب و کار با آسان ترین روش

گسترش کسب و کار با آسان ترین روش

جالب است بدانید که محصولاتی مثل پسته احمد آقایی، پسته خام و پسته اکبری که جزء اصیل ترین مواد غذایی ایرانی است امروزه به فروش بسیار زیادی دست یافته اند، همچنین بنده با تبعیت از این خصیصه مهم توانسته ام به ثروت زیادی دست یابم که در ادامه شما را با این محصولات آَشنا می سازم.

پسته احمد آقایی

از گذشته تا به امروز یکی از مهم ترین و محوری ترین اقلامی که در آجیلهای ما بود پسته احمد آقایی که از نوع درجه یک ان است که در بسته بندیهای عمده و فله و مشخصاتی که روی این بسته‌بندیها درج شده است بسیار بسیار پرطرفدار بوده است.

پسته ایرانی به خاطر اقلیم خاص و خاک بسیار حاصل خیزی که دارد یکی از بهترین و می شود گفت مهم ترین ارکان پسته در دنیا است این نوع از پسته ای که در این کشت می شود در دسته بندیهای متفاوتی وجود دارد دسته بندیهایی از قبیل نوع مارک آن نوع اندازه ان و نوع کشتی که درانواع پسته است وجود دارد. در حالی که پسته هایی که وجود دارد و ما در بازار از آن استفاده می کنیم پسته هایی با سن یک سال و دو ساله هستند.

نمونه تازه آن را هیچ وقت به بازار عرضه نمی کنند چرا که اگر هم بکنند آن را به قیمتهای بسیار بسیار بالاتری در دسترس عموم قرار می دهند.

گسترش کسب و کار با آسان ترین روش

پسته احمد آقایی خام

در کشور ما گونه های مختلفی از پسته پرورش می یابد که پسته احمد آقایی از معروفیت جهانی برخوردار است که قیمت میوه و نهال آن باتوجه یه فصول مختلف تغییر می کند و آوازه پسته ایرانی احمد آقایی در دنیا پیچیده است.

کشور ایران سرشار از محصولات کشاورزی بوده که بصورت طبیعی کشت می شود و برای تامین املاح بدن بسیار لازم می باشد. در دنیا به پسته ایرانی احمد آقایی پسته خندان می گویند زیرا برای در آوردن مغز ان نیازی به زحمت نیست.

داستان اولین استفاده از پسته به به زمان گذشته یعنی حدود چهار هزار سال پیش باز می گردد که در ایران مورد استفاده قرار گرفت. در بسیاری از مناطق کشور عشایر و ساکنین روستا ارزش پسته‌ را به عنوان یک میان‌وعده سالمی می دانند.

گسترش کسب و کار با آسان ترین روش

پسته اکبری

یکی از میوه های پرطرفدار میان ایرانیان پسته اکبری می باشد که با توجه به قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف آن شما می توانید به راحتی انواع درجه یک اعلا و تازه آن را در بازار کشورمان که یکی از تولید کنندگان برتر در این زمینه است را پیدا کنید. این میوه به دلیل ارزش غذایی و فیبر و پروتئین موجود در مغز آن بسیار برای سلامت انسان مفید است و در اکثر مواقع برای درمان یکسری بیماریها در طب سنتی توصیه به مصرف پسته می شود.

حتی اگر از آن دسته کسانی که به مصرف مغز پسته فندقی بسته بندی اکبری اعتیاد دارند نباشید، احتملا هنگامی که ظرف آجیل را مقابلتان قرار می دهند انتخاب اول شما پسته است چون با توجه به خواص بی شمار این مغز و طعم و مزه بی نظیرش می تواند کاملا نظر شما را به خود جلب کند.

گسترش کسب و کار با آسان ترین روش

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا