رپورتاژ آگهی

قمقمه چندکاره، همراه سلامتی شما

قمقمه چندکاره، همراه سلامتی شما

قمقمه یکی از پر کاربرد ترین وسایلی ات که هر فردی می ‌تواند داشته باشد. امروزه قمقمه های متنوعی تولید شده اند که برای کار های مختلف مثل: مدرسه، دانشگاه، محل کار یا ورزش مناسب هستند و افراد می‌توانند با توجه به نوع فعالیت خود یکی از این قمقمه ها را تهیه و استفاده کنند.

آب نقش حیاتی و مهمی در زندگی همه ی ما دارد. مصرف آب باعث می‌شود که سلامتی افراد حفظ شود و به طور کلی هر فرد باید روزی ۸ لیوان آب بنوشد. اگر به بدنتان آب کافی نرسد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهید شد پس اهمیت مصرف آب را از یاد نبرید.

قمقمه چندکاره، همراه سلامتی شما

.

مناسب مدرسه و دانش آموزان

قمقمه ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید شده اند که برای هر سنی با هر نیازی می‌توانید قمقمه پیدا کنید. ما اینجا هستیم تا به شما قمقمه ای معرفی کنیم که برای هر فعالیتی و هر رده سنی مناسب است و یک قمقمه ی همه کاره است. خیلی از افراد برای کودکشان یک قمقمه میخرند برای کار و ورزش خودشان هم قمقمه های دیگر میخرند.

اما ما در ادامه به شما قمقمه ای را معرفی می‌ کنیم که طوری طراحی و تولید شده که برای هر کاری هر فعالیتی و هر سنی مناسب و قابل استفاده است و کارایی دارد. قمقمه ای که ما قصد معرفی آن را به شما داریم، قمقمه ی اسپری دار سالوت است.

جنس و کیفیت بالا

قمقمه ی اسپری دار سالوت، قمقمه ای است که از پلاستیکABS و در رنگ های متنوع و زیبایی تولید شده است. که شما می‌توانید بر اساس سلیقه ی خود یکی از این قمقمه ها را انتخاب و خریداری کنید. و از داشتن یک قمقمه ی با کیفیت لذت ببرید. این قمقمه برای دانش آموزان می‌تواند یک قمقمه ی مناسب باشد چرا که به خاطر جنسی که دارد نمیشکند و ضد خش است.

اگر کودک شما در مدرسه قمقمه از دستش بیفتد هیچ اتفاقی برای قمقمه نمی افتد. شما تغییری در کیفیت و ظاهر قمقمه نخواهید دید و مثل روز اول سالم می ماند. در واقع این ویژگی قمقمه باعث می‌شود که شما هزینه های اضافی نداشته باشید و هر ماه به فکر قمقمه ی جدید برای کودکتان نباشید چون با خرید این قمقمه دیگر نگرانی بابت خراب شدن یا شکستن قمقمه نخواهید داشت.

قمقمه چندکاره، همراه سلامتی شما

مناسب ورزش های مختلف

از طرفی این قمقمه ها برای پیاده روی و دو هم انتخابی مناسب هستند. در طراحی این قمقمه ها یک دسته گذاشته اند که مناسب افراد دونده و کسانی که پیاده روی می ‌کنند است. این دسته باعث می‌شود که به راحتی قمقمه را در دست خود نگه دارید بدون اینکه اذیت بشوید یا احساس خستگی کنید، به پیاده روی یا دو خود بپردازید و قمقمه هم همراه خود داشته باشید. وزن این قمقمه ها بسیار سبک است و حجم بالایی از آب هم پوشش می‌دهد.

یعنی شما هنگام دویدن یا پیاده روی وزن زیادی را احساس نمیکنید و این سبک بودن قمقمه باعث می‌شود که شما احساس خستگی نکنید. می‌توانید به راحتی با دسته ای که دارد قمقمه را در دست بگیرید و به ورزش خود بپردازید.

مناسب دانشگاه و محل کار

این قمقمه ها برای دانشگاه و محل کار هم انتخابی مناسب هستند. همانطور که گفتیم قمقمه های اسپری دار یک قمقمه ی همه کاره هستند که می‌توانید در هر جا و با هر شرایطی از آن استفاده کنید. همانطور که گفتیم این قمقمه وزن سبکی دارد پس اگر داخل کوله یا کیف خود قرارش بدهید اذیت نخواهید شد و سنگینی اضافی را احساس نمی‌کنید.

قمقمه ی اسپری دار سالوت واشر های با کیفیتی دارد و با اطمینان به شما می‌گوییم که یک قطره آب هم نشتی نخواهد داشت. پس اگر قمقمه را در کوله پشتی یا کیف خود گذاشتید ذره ای نگران نباشید چون اصلا وسایلتان را خیس نمی‌کند و خیلی محکم و با کیفیت است.

اسپری دار بودن قمقمه

این قمقمه مه پاش یک ویژگی دارد که آن را از سایر قمقمه ها متمایز می‌کند و آن هم اسپری دار بودن قمقمه است. روی این محصول یک اسپری قراره داده ایم که مناسب روز های گرم تابستانی و باشگاه است‌. شما می‌توانید هر وقت که احساس گرما و خستگی کردید، با فشردن دکمه ای که روی قمقمه است مقداری آب روی صورت و دستان خود اسپری کنید و انرژی دوباره را به خود بدهید.

قمقمه چندکاره، همراه سلامتی شما

.

.

در واقع فقط کافی است که شما یکی از این قمقمه ها را داشته باشید. قمقمه ی با کیفیتی که نه می‌شکند نه بر اثر ضربه خش روی آن می‌خورد. در واقع هیچ اتفاقی برای قمقمه نمی افتد و سال های طولانی برای شما کار می‌کند. شما با خرید یک قمقمه‌ از خیلی از هزینه های اضافی جلوگیری کرده اید و می‌کنید.

چرا که دیگر لازم نیست چند مدل قمقمه برای فعالیت های مختلف بخرید، همین قمقمه کافی است. و اینکه خیالتان راحت است که قمقمه آسیب نمی‌بیند، خش روی آن نمی افتد و خراب نمی‌شود. پس دوباره نیاز به خرید قمقمه ی تازه نخواهید داشت.

برای استعلام قیمت و مشاهده محصولات سالوت با شماره 09011010476 خانم پازوکی در ارتباط باشید .

.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا