رپورتاژ آگهی

بهشت جایی در همین نزدیکی هاست ترابزون ترکیه

بهشت جایی در همین نزدیکی هاست ترابزون ترکیه

ترابزون، نگینی درخشان در ساحل دریای سیاه ترکیه، قلب هر مسافری را با زیبایی مسحور کننده و تاریخ غنی خود به تسخیر در می آورد. این شهر باستانی با بناهای تاریخی باشکوه، مناظر طبیعی خیره کننده و فرهنگی پویا، هر گردشگری را مجذوب خود کرد.

در ادامه سفری به ترابزون خواهیم داشت تا گنجینه های پنهان آن را کشف کنیم. از خیابان های پر پیچ و خم محله های باستانی گرفته تا قله های سر به فلک کشیده کوه ها، ترابزون برای هر سلیقه ای چیزی برای ارائه دارد. بهترین قیمت تور لحظه آخری ترابزون در آژانس فلات پارس گیتی .

سفر زمینی و یا هوایی به ترابزون

انتخاب بهترین روش حمل و نقل برای سفر به ترابزون به عوامل مختلفی از جمله نقطه شروع سفر، بودجه، زمان و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. در اینجا مزایا و معایب هر دو گزینه سفر هوایی و زمینی را بررسی می کنیم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم.

معیار سفر هوایی سفر زمینی
سرعت سریعترین راه برای رسیدن به ترابزون به طور قابل توجهی طولانی تر از پرواز
راحت راحت تر مخصوصا برای کودکان یا افراد مسن ممکن است به اندازه سفر هوایی راحت نباشد
هزینه گران ترین گزینه می تواند گزینه مقرون به صرفه تری باشد
دسترسی پروازهای مستقیم از چندین شهر بزرگ انعطاف پذیری بیشتر با اتوبوس، قطار یا ماشین شخصی
جاذبه ها محدود به فرودگاه می توانید در طول مسیر از جاذبه ها دیدن کنید

هتل های برتر ترابزون

چه به دنبال اقامتی لوکس با چشم اندازهای پانوراما از دریای سیاه هستید، یا به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه در مرکز شهر برای گشت و گذار، ترابزون هتل های متنوعی برای اسکان شما دارد.

هتل های لوکس:

سفری به اوج تجمل با معرفی هتل های 5 ستاره ترابزون که امکانات رفاهی بی نظیر، خدمات عالی و چشم اندازهای خیره کننده دارند.

هتل گرند ماکا پالاس: هتل گرند ماکا پالاس، هتل ۵ ستاره ای در مرکز شهر استانبول است. این هتل در فاصله چند قدمی میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده و مکانی عالی در این شهر پر جنب و جوش است.

هتل ریکسوس ترابزون: این هتل زنجیره‌ای با معماری مدرن و شیک، خدمات اسپا و استخرهای روباز و سرپوشیده، انتخابی ایده‌آل برای مسافران لوکس‌ پسند است. هتل Royal Axis Suites Hotel شامل امکاناتی مانند رستوران، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام بخار و وای فای رایگان را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل همچنین یک مرکز تجاری و یک مرکز کنفرانس دارد.

هتل سوئیت پالاس ترابزون: این هتل با ارائه سوئیت‌ های جادار و مجهز، فضایی آرام و دلنشین را برای اقامتی خانوادگی یا دوستانه فراهم می ‌کند. از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار و حمام خصوصی اشاره کرد.

هتل های میان رده:

ترکیبی از راحتی و قیمت مناسب را با هتل های 4 ستاره ترابزون تجربه کنید. طیف وسیعی از امکانات رفاهی و خدمات را با قیمتی مناسب می توانید در این هتل ها ببینید.

هتل رادیسون بلو ترابزون: این هتل 4 ستاره با موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر، دسترسی آسان به جاذبه‌ های گردشگری را برای شما فراهم می ‌کند. امکانات این هتل شامل استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران و وای فای رایگان است.

هتل بوتیک ترابوزان سنترال: هتل بوتیک با فضایی دنج و صمیمی، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در ترابزون را برایتان به ارمغان می آورد. این هتل رستوران، بار، تراس و وای فای رایگان دارد.

هتل نووپارک ترابزون: امکانات رفاهی مناسب و قیمت های مقرون به صرفه هتل نووپارک انتخابی ایده آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی اقتصادی هستند. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران و وای فای رایگان اشاره کرد. بهترین قیمت تور لحظه آخری آنتالیا در فلات پارس.

هتل های ارزان قیمت:

اقامتی اقتصادی و مقرون به صرفه را در هتل های 3 ستاره و هتل های آپارتمانی ترابزون بدون افت کیفیت پیدا کنید.

هتل پالیوت ترابزون: این هتل 3 ستاره با ارائه اقامتی ساده و تمیز، انتخابی مناسب برای مسافرانی است که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود هستند. از جمله امکانات این هتل وای فای رایگان، رستوران و پارکینگ را می توان عنوان کرد.

هتل آکارا پالاس ترابزون: این هتل با موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که قصد گشت و گذار در شهر را دارند. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، رستوران، بار و تراس اشاره کرد.

هتل گولدن هیل ترابزون: هتل گولدن هیل با ارائه صبحانه رایگان و امکانات رفاهی مناسب، انتخابی مقرون به صرفه برای اقامتی کوتاه‌ مدت است. امکاناتی مانند وای فای رایگان، رستوران و تراس در این هتل برای رفاه مسافران مهیا شد.

خوردنی ها و غذاهای خوشمزه ترابزون

ترابزون شهری در ساحل دریای سیاه ترکیه است که به خاطر غذاهای خوشمزه و فرهنگ آشپزی منحصر به فردش شناخته شد. اینها تنها تعدادی از غذاهای خوشمزه زیادی هستند که می توانید در ترابزون پیدا کنید. در ادامه با برخی از محبوب ترین خوردنی ها و غذاهای خوشمزه ترابزون بیشتر آشنا می شویم:

Hamsi tava (همسی تاوا)

این غذا از ماهی کولی تازه تهیه شده که در تابه با پیاز، سیر، فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی سرخ می شود. به شما توصیه می کنیم این غذای خوشمزه و دلچسب را با نان و برنج مصرف کنید.

Akçaabat köfte (آکچابات کوفته)

کوفته های کوچک و خوشمزه ای که از گوشت گاو چرخ کرده، پیاز، نان، ادویه جات و گیاهان تهیه می شود و معمولاً به شکل سرخ شده یا کبابی هستند و با سس گوجه فرنگی یا ماست می توانید آن را بخورید.

Kara lahana sarması (کارالاهانا دلماسی)

برگ های کلم پیچ پر شده با برنج، گوشت چرخ کرده، پیاز و ادویه جات طعم فوق العاده ای دارند. آنها معمولاً آب پز یا بخارپز می شوند و با سس ماست یا لیمو بهترین طعم را دارند.

Pide (پیده)

نوعی نان تخت و پهن که با تاپینگ های مختلف مانند پنیر، گوشت، سبزیجات و تخم مرغ تهیه می شود یک غذای محبوب خیابانی است که معمولاً به عنوان میان وعده یا غذای سبک می توان آن را استفاده کرد.

Laz böreği (لاز بورگه)

شیرینی پفکی که با لایه های نازک فیلو پر شده از آجیل، شکر و ادویه جات طعم بی نظیری برای خود دارد. این یک غذای محبوب برای تعطیلات است که معمولاً با چای یا قهوه برای مهمانان تدارک می بینند.

Sütlaç (سوتلاچ)

این یک پودینگ برنج خامه ای است که با شیر، شکر و برنج تهیه می کنند را بیشتر با دارچین و آجیل سرو کرد.

سواحل زیبای ترابزون

در سواحل زیبای ترابزون مطمئناً مکان مناسبی را برای استراحت و لذت بردن از آفتاب پیدا خواهید کرد.

ساحل کومسالیکی

این ساحل شنی طولانی با آب های تمیز و شفاف مکانی عالی برای شنا، آفتاب گرفتن و ورزش های آبی است. رستوران ها، کافه ها و مغازه های زیادی در امتداد ساحل وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی یک روز کامل را در آنجا بگذرانید.

ساحل آلتینتاباک

ساحل شنی که کوچکتر از ساحل کومسال است، اما به همان اندازه زیبایی خود را دارد. ساحل آلتینتاباک مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از مناظر است و تعدادی رستوران و کافه در آن وجود دارد. جشنواره آب وارداوار ارمنستان را نیز با ما همراه باشید

ساحل بکیرتاش

ساحل کوچک و خلوت واقع در خارج از مرکز شهر ترابزون که مکان ایده آلی برای فرار از جمعیت و لذت بردن از آرامش و سکوت است. در ساحل بکیرتاش بهتر است شنا، آفتاب گرفتن و گشت و گذار را تجربه کنید.

ساحل سوملایک

ساحل زیبایی واقع در دامنه کوه های پونتیک که به شن های سفید و آب های فیروزه ای خود مشهور است. در این مکان عالی به راحتی می توانید به شنا، آفتاب گرفتن و غواصی مشغول باشید. ساحل سوملا همچنین محل تعدادی رستوران و کافه است که غذاهای محلی در آن سرو می شود.

ساحل اوزونگول

البته اوزونگول ساحل نیست، بلکه دریاچه ای است که اغلب به عنوان “سوئیس ترکیه” شناخته می شود. این مکان عالی برای استراحت و لذت بردن از مناظر بهترین فرصت را در اختیار شما قرار می دهد. برای تفریح می توانید به سراغ قایق رانی، ماهیگیری و پیاده روی بروید.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا