رپورتاژ آگهی

چه کفش هایی با شلوار مام استایل بپوشیم؟

.

چه کفش هایی با شلوار مام استایل بپوشیم؟

یکی از سوالاتی که اغلب در رابطه با محتوای مد مطرح می‌شود این است که چه کفشی را با شلوار مام استایل بپوشم. این دغدغه کاملا قابل درک است زیرا عموم افراد وقتی برای اولین بار از شلوارهای مام استایل استفاده می‌کنند، احساس نامطمئنی دارند. شلوارهای مام استایل راحت‌تر، جذابتر و به روزتر از شلوارهای جذب قدیمی هستند. اما یکی از مهمترین چالش‌ها و سوالات در رابطه با این نوع از شلوارها، مربوط به کفش مناسب برای پوشیدن است. در این بخش تعدادی از انواع کفش‌های مناسب برای ایجاد ترکیبی جذابتر با شلوار مام استایل ارائه شده است.

قبل از اینکه وارد مدل‌های مختلف کفش‌ها شویم ابتدا باید توضیح دهیم که شلوار مام استایل چیست. احتمالا اگر تا بحال در اینترنت به دنبال شلوارهای مام استایل بوده‌اید، تعداد زیادی از سبک‌ها و مدل‌های مختلف این نوع شلوار را مشاهده کرده‌اید. اما برای توضیح بهتر، شلوار جین زنانه مام استایل، شلواری با فاق بلند است که در قسمت کمر تا پایین‌تر از ساق پا است و کاملا گشاد نیستند.

شلوار مام استایل را با چه کفشی بپوشیم؟

اکنون که مشخص کردیم یک شلوار جین مام استایل چه شکلی است، بیایید در مورد مدل کفش‌هایی که باید با آن‌ها بپوشیم، صحبت کنیم. وقتی صحبت از کفش‌های مناسب برای شلوار مام استایل می‌شود، گزینه‌های متنوعی وجود دارد. با این حال، اگر می‌خواهید ظاهری آرام با نوستالژی دهه 80 داشته باشید، جین را می‌توان با کفش‌های خنثی کم رنگ، کفش‌های آکسفورد با کفی ضخیم و حتی کفش‌های کتانی بلند نیز پوشید. اگر دنبال ایده‌ها و مدل‌های جذاب برای انتخاب کفش‌های مناسب هستید، به مدل‌های پایین نگاه کنید.

–  کفش کتانی و شلوار مام استایل

کفش کتانی گزینه‌ای عالی برای پوشیدن با شلوار مام استایل است! در محیط های غیررسمی پوشیدن کتانی با شلوار مام استایل استایلی شیک، جذاب  ساده می‌سازد. مواردی را انتخاب کنید که کوتاه و باریک هستند تا به کشیده شدن خط پای شما کمک کنند و کمی مچ پا را نشان دهند. مهمترین نکته در پوشیدن کتانی با شلوار مام استایل ساده نگه داشتن آن است تا تاثیرگزاری ظاهر خود را حفظ کرده باشید. تنوع در این مدل کفش‌ها دست شما رو برای انتخاب بهترین کتانی بر اساس سلیقه خودتان باز گذاشته است.

چه کفش هایی با شلوار مام استایل بپوشیم؟

.

–  کفش‌های نیم بوت با شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل را می‌توان در همه فصل‌ها پوشید. در فصل زمستان، شما می‌توانید با شلوار مام استایل‌تان، کفش‌های نیم بوت را امتحان کنید. مهمترین نکته انتخاب رنگ مناسب برای انتخاب نیم بوت است. فارغ از هر رنگی، مطمئن شوید که جلوی کفش نیم بوت باریک  باشد تا ظاهری حجیم به شما ندهد، و با پنجه‌ای کشیده انتخاب کنید تا خط ساق پایتان کشیده شود. نیم بوت تخت انتخاب مناسبی برای افراد با قد متوسط یا کوتاه است و قد آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد. در کنار نیم بوت، پوشیدن پالتوی زمستانی ظاهری رسمی و شیک به شما می‌بخشد.

.

ankle boots

–  چکمه‌های پنجه مربعی

چکمه‌های پنجه مربعی به شکلی شیک و در عین حال کم‌معمول، مکمل شلوار مام استایل هستند. جفت‌های چرم باریک و صاف با پاشنه‌های قد متوسط، استایل جین را از ظاهر زاویه‌دارشان ساده‌تر می‌کنند. جفت‌های کف پهن‌تر، استایل شما را با استفاده از حالت هندسی متعادل می‌کنند.

<p> Christian Vierig/Getty Images</p>

–  چکمه های چرمی صاف

صرف نظر از اینکه طیف شلوار مام استایل را کجا می‌پوشید، هیچکس نمی‌تواند انکار کند، که این استایل همیشه به خوبی با یک جفت چکمه چرمی صاف و ساده ست می‌شود. ست‌های نوک تیز با پایه‌های کوتاه یا میان قد، حس جذابیت و زیبایی بیشتری به شما می‌دهد.

.

–  کفش با جین مامان: لوفر

کفش‌های لوفر را برای کارها و محیط‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. در محیط‌های کاری، کارهای روزمره، مراسمات مختلف می‌توانید از این مدل کفش استفاده کنید. شلوار جین مام استایل و راسته کاملاً با هر سبکی از کفش‌های لوفر جذاب به نظر می‌رسند.

.

–  کفش با جین مامان: صندل

شما می‌توانید شلوار مام استایل و جین راسته خود را با انواع صندل ها بپوشید! کافی است یک بلوز و یک جفت صندل پاشنه بلند بپوشید تا حسی شیک، جذاب و نیمه آراسته داشته باشید. همچنین صندل‌های بندی گزینه‌های جذابی برای انتخاب کفش مناسب هستند. این مدل کفش‌ها در آب و هوای تابستان بسیار راحت هستند. از این استایل، می‌توان در محیط‌های غیررسمی استفاده کنید.

.

–  کفش با جین مامان: چکمه‌های چلسی سیاه

بله، چکمه‌های چلسی مشکی THEEE با شلوار مام استایل و شلوار جین صاف، ظاهری جذاب و زیبا برای شما به ارمغان می‌آورد. مدل‌های کف ضخیم، که اغلب با رویه‌های چرم تیره ساخته می‌شوند، دارای پنجه‌های گرد یا مربعی هستند که سختی متضادی را به شلوارهای مام استایل و لباس‌های جین روشن ایجاد می‌کنند. این تضاد زیبایی دوچندانی را برای استایل شما ایجاد می‌کند.

.

–  کفش با جین مامان: پمپ‌های کلاسیک

مطمئناً می‌توانید با یک پمپ کلاسیک لباس مام استایل و شلوار جین راسته خود را بپوشید! یک بلوز یا دکمه کلاسیک انتخاب کنید و با هر رنگ یا مدلی از کفش‌های پاشنه کلاسیک ست کنید.

.

در پایان

شلوار مام استایل با هر رنگی قابل ست شدن است و شما می‌توانید در هر فصلی و در هر محیطی از این استایل جذاب استفاده کنید. همانطور که گفتیم مدل‌های مختلفی از کفش‌ها را می‌توانید با شلوار مام استایل بپوشید و انتخاب مدل کفش به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا