رپورتاژ آگهی

با امکانات لباسشویی بست بیشتر آشنا شوید

امکانات لباسشویی بست چیست؟

یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی که می توانید محصولات آن را در بازار با قیمت های مناسب مشاهده کنید، برند بست نام دارد. این کمپانی تولید کننده لباسشویی هایی با مدل های گوناگون است که در این مقاله می خواهیم راجع به امکاناتی که دارند، بیشتر صحبت کنیم.

با امکانات لباسشویی بست بیشتر آشنا شوید

معرفی برند بست Bost

پیش از بررسی امکانات لباسشویی بست، ممکن است این اولین بار باشد که نام برند Bost را می شنوید. به همین خاطر ابتدا اجازه دهید به معرفی این نام تجاری بپردازیم. بست یا Bost، برندی است ایرانی که نخستین بار در سال 1387 آغاز به کار کرده است. این کمپانی زیر مجموعه‌ ای از شرکت انتخاب الکترونیک در ایران می باشد که می توان آن را یک کمپانی بزرگ در تولید لوازم الکترونیکی ایرانی دانست. برند بست رسالت خود را تولید ملی، اشتغال زایی برای نیروی جوان متخصص و نیز کمک به اقتصاد خانواده و ارتقا کیفیت مردم بیان کرده است.

با توجه به شعاری که بست برای کمپانی خود مشخص کرده است یعنی: ساده، بادوام و باکیفیت، شما می توانید به این درک برسید که این برند می خواهد محصولاتی را طراحی نماید که کمتر نیاز به خدمات پس از فروش داشته باشند. همچنین دیدگاه های مسئولین Bost به روشنی بیان می کنند که تلاش مجموعه بر این است تا محصولاتی شایسته را برای خانواده های ایرانی تامین نماید. محصولاتی که بتوانند قیمت مناسبی داشته و به مدت طولانی تری برای مصرف خانواده ها دوام بیاورند.

این برند اکنون علاوه بر طراحی و تولید امکانات لباسشویی بست، در زمینه ساخت تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و نیز یخچال و فریزر نیز فعالیت کرده و محصولاتی را در بازار ارائه کرده است. همچنین قابل ذکر است که بست، نشان زرین حمایت از حقوق مصرف کننده را برای 12امین سال متوالی اخذ کرده که نشان از مشتری مداری این برند می باشد.

آشنایی با برند بست

امکانات لباسشویی بست چیست؟

حال می بایست برای معرفی امکانات لباسشویی بست، فیچرها و قابلیت‌ هایی که برای این کالاها قرار داده شده اند را برای شما ذکر کنیم که به شرح زیر می باشند:

 کنترل پنل: یکی از امکانات لباسشویی بست که می توانید در غالب محصولات این کمپانی مشاهده کنید، کنترل پنل آن است. در واقع این فیچر چیزی است که بتوانید سریع تر و راحت تر به امکانات لباسشویی دسترسی داشته باشید و به راحتی از این محصول استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید دکمه های خاموش و روشن کردن دستگاه، دکمه تنظیمات، نشانگر سنجش، زمان، قفل کودک و امکانات دیگر را از طریق این پنل مشاهده نمایید.
 برنامه های شستشو: بسته به این که چه نوع البسه ای را می شویید، شما می توانید از امکانات لباسشویی بست تحت برنامه های تعریف شده استفاده کنید. به عنوان مثال می توان به برنامه های شستشوی البسه نخی پنبه‌ ای، حریر و ظریف، ابریشمی، پشمی، کاموایی، لباس های ورزشی، الیاف مصنوعی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
 سیستم تمیز کننده خودکار: کاربران با کمک دکمه Self Clean، دیگر نیازی به تمیز کردن بخش های داخلی دستگاه به صورت دستی ندارند؛ چراکه خود وسیله با امکاناتی که دارد، می تواند قسمت های داخلی را تا حدودی تمیز کند. سیستم سلف کلین ممکن است به صورت بخارشو یا حرارتی قابل اعمال باشد.
 سیستم آبکشی: برخی دیگر از امکانات لباسشویی بست مربوط به سیستم آبکشی و خشک کردن آن است. به عنوان مثال می توان به آبکشی شرعی، آبکشی اضافی، آبکشی و خشک کن، تخلیه، سیستم تمیز کننده خودکار، شستشوی دستی، لکه بری و غیره اشاره کرد.

اگر نگاهی به قیمت لباسشویی بست بیندازید، مشاهده می کنید که این کمپانی محصولاتی را با تعرفه های بسیار جذاب ارائه کرده است. در نتیجه شما می توانید کالاهای این برند به خصوص لباسشویی های آن را در خرید اقتصادی با اولویت بالاتری درنظر بگیرید.

آشنایی با امکانات ماشین لباسشویی Bost

پرسش های متداول کاربران

برخی از پرسش های متداول شما کاربران راجع به امکانات لباسشویی بست عبارتند از:

 دیگر امکانات لباسشویی بست شامل چه مواردی است؟

از دیگر امکاناتی که می توان در این بخش برای مخاطبان بیان نمود، باید گفت: سیستم اسپری آب و مواد شوینده، سیستم گرم کننده سرامیک، حباب ساز، موتورهای یونیورسال و غیره. شما می توانید با توجه به قیمت لباسشویی پاکشوما ، بست و اسنوا، امکانات مشابهی را در هر سه نوع برند دریافت کنید که محصولات هر سه برند را رقابتی تر می کند.

 با توجه به امکانات لباسشویی بست، کدام برندها رقابت نزدیکی با محصولات این کمپانی دارند؟

اگر بخواهیم امکانات و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا، پاکشوما و دوو را درنظر بگیریم، باید این 3 برند را رقیب های اصلی محصولات این شرکت درنظر گرفت.

 خدمات پس از فروش لباسشویی های بست چگونه است؟

این موارد وابسته به سیاست کلی محصولات و خدماتی است که شرکت اعلام می کند. در این مورد می توان گفت: 24 ماه گارانتی محصولات، 24 ماه ضمانت قطعات، 120 ماه پشتیبانی فنی و قطعات. قابل ذکر است که ضمانت موتور برای محصولات لباسشویی Bost درنظر گرفته نشده است.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا