آراد برندینگ

شغلی بی نظیری که نصیب من شد

شغل های متفاوتی در دنیا وجود دارند اما کمتر شغلی هست که مناسب شما و شخصیت شما باشد باید بدانید که آنچه که در استعداد شما کم است را می ‌توان با اشتیاق و کار تمام‌ وقت جبران کرد. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

پارچه شانل مجلسی

قیمت پارچه شانل مجلسی با توجه به نوع و کیفیت آن تعیین می شود، انواع این محصول را مراکز تولیدی و فروش بدون واسطه به فروش می رسانند.

این محصول انواع مختلفی دارد و به صورت ضخیم و ظریف، طرح دار و ساده و در انواع مختلف دیگر تولید می گردد که هر کدام با نرخ متفاوتی به فروش می رسد.

جنس این پارچه از الیاف ظریف است اما مواد اولیه آن از الیاف ها خاص و بسیار شیک و همچنین لطیف موی بز به صورت فشرده و پالایش شده استفاده شده است‌.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (3).jpg

پارچه کشمیر گلدار

پارچه کشمیر گلدار، داری طرح و رنگ های متنوع است، کاملا جذاب و ایده آل برای آن دسته که علاقه مند به پارچه طرح دار هستند.

پارچه کشمیر گلدار یکی از انواع پارچه های پر کاربرد در صنعت دوخت انواع لباس ها کاربرد فراوانی دارد، بسیار مناسب استفاده در فصول سرد مانند زمستان و پاییز می باشد.

ظاهر کاملاً متفاوت پارچه کشمیر از دیگر جنس های این دسته، از آن در عین محکم بودن پارچه ای لطیف و بسیار سبک هستند، که جذابیت این پارچه را دو چندان کرده است.

این پارچه به گونه ای طراحی شده است که بسیار در دهه اخیر مورد توجه بسیاری از تولید کننده های مانتو و کت و غیره قرار گرفته است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (16).jpg

پارچه شانتون سوزنی

پارچه شانتون سوزنی دارای مشخصات خاص خود هستند، که به صورت مختصر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

از مشخصات و ویژگی پارچه کشمیر گلدار می توان به طرح های جذاب و بینظیر پارچه اشاره کرد که آن را متمایز با دیگر پارچه ها در این صنعت کرده است.

پارچه کشمیر جذاب گلدار، از الیاف های بسیار مستحکم و با کیفیت تولید می شود، در عین حال این پارچه ها اصلا سنگین نبوده و بسیار سبک هستند.

طیف های رنگی و رنگ بندی های متنوع این پارچه از مشخصات بارز محصول می باشد، که می توانید برای مانتو، کت و پالتو و در موارد بسیار زیاد دیگر از آن استفاده کنید.

پارچه شانتون سوزنی مدل های زیادی دارد و امروزه افراد زیادی از ان استفاده می کنند.

.

شغلی بی نظیری که نصیب من شد

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا