آراد برندینگ

با قدم هایی استوار راهی مسیر ثروت آفرینی شدم

اگر در زندگی تان تلاش می کنید و هم اکنون به موفقیت نرسیده اید و هنوز بهترین اتفاق زندگی‌ ات رخ نداده است، منتظر باشید و به تلاشتان ادامه دهید. این جمله زندگی من را نجات داد و موجب شد بتوانم انگیزه ی خود را از دست ندهم و پر قدرت در راه رسیدن به ثروت پیش بروم و سرانجام در حوزه تجارت یونجه به موفقیت بی نظیری دست یافتم.

یونجه مائوپا

لازم به ذکر است که یونجه مائوپا یکی از با کیفیت ترین یونجه ها می باشد که انواع مختلفی دارد و در بسته بندی های متفاوتی موجود هستند. یونجه مائوپا در مناطق خشکسال دوام بالایی دارد و برای مناطق گرم و خشک بسیار مناسب است، این‌ گیاه 20 تا 90 سانتی متر رشد می کند. این محصول در هوای خشک و آفتابی حبوبات را با سه تا هفت دانه تولید کند و نیاز بسیار کمی به کود مصنوعی دارد. این یونجه در بخش هایی از کشور آمریکا کشف شده و رفته رفته در کل دنیا رواج پیدا کرده و امروزه در بیشتر مناطق وجود دارد و درحال رشد است.

با قدم هایی استوار راهی مسیر ثروت آفرینی شدم

یونجه مرغوب

می توان گفت که بهترین منبع برای تامین نیاز موجودات مختلف یونجه مرغوب بوده که به روش های متفاوتی مورد استفاده انواع دام و حتی انسان قرار می گیرد. بسیاری از افراد به دنبال یونجه از نوع مرغوب هستند که برخی از آن ها این محصول را برای نیاز های روزمره و استفاده های خودشان می خواهند و اکثرا هم دامدارانی هستند که از آن به عنوان بهترین خوراک برای دام های خود استفاده می کنند. یونجه دارای انواع مختلفی بوده که بخشی به تازه کشت شده آن اشاره دارد و بخشی از آن هم مرتبط با نوع خشک شده محصول مورد نظر می باشد.

با قدم هایی استوار راهی مسیر ثروت آفرینی شدم

یونجه قره

یونجه قره در انواع متفاوتی تولید می شود و نوع کاشت هر نوع آن با نوع دیگر و نیز خواص آنها تفاوت دارد. این یونجه که بین کشاورزان در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است به طور دیمی کاشت می شود. این گیاه در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان داده است. یونجه قره که نوعی گیاه علفی نیز محسوب می شود در شهر های تبریز و ارومیه رشد خوبی را دارد. از انواع این یونجه ها می توان به خواجه، اردوبادو، بافتان اشاره کرد. همچنین این یونجه ها در خاک های شور نیز پایداری بالایی را از خود نشان می دهند.

با قدم هایی استوار راهی مسیر ثروت آفرینی شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا