آراد برندینگ

تلخی فقر با ثروت میلیاردی از بین رفت

باید یاد بگیریم که تلخی فقر را تحمل نکنیم و با شجاعت پیش برویم. باید بدانیم که شجاعت در نبود ترس نیست، بلکه پیروزی بر ترس است. انسان شجاع کسی نیست که احساس ترس نمی کند، بلکه کسی است که ترس را تسخیر می کند. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

پیچ جوش آلومینیوم

برای خرید پیچ جوش آلومینیوم باید به یک سری نکات توجه کنید به عنوان مثال: حتمی از سالم بودن آن مطمئن شوید و پیچی مناسب با قطعه مورد نظر خود تهیه کنید.

حواستان باشد که پیچ جوش هم جنس با کار خود را تهیه کنید زیرا در غیر اینصورت امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت و باعث عدم اتصال قطعه های آلومینیوم به هم می شود.

این پیچ ها سایز های مختلفی داشته و ممکن است دنده ریز یا دنده درشت باشند و مقدار آلومینیوم به کار رفته در آن ها نیز با هم متفاوت است که شما باید بسته به قطعه خود پیچ مناسب را تهیه نمایید.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید می تواند به ابزار فروشی های سطح شهر خود مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین اقدام به خرید آن نمایید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (83).jpg

پیچ جوش مسی

پیچ جوش مسی کالایی با کیفیت و کارآمد است که به عنوان نسل جدید دستگاه های جوشکاری در بازار موجود می باشد.

پیچ جوش مسی که به روش استادولدینگ کارخود را انجام می دهد یکی از وسیله های بی نظیری است که قاب استفاده در صنعت جوشکاری می باشد.

این دستگاه می تواند با استفاده از ولتاژهای مختلف برق کار می کند و این موضوع در شرکت تولید کننده مورد توجه قرار می گیرد.

محصولات پیج جوش مسی را می توانید در نوسان های برقی با اطمینان کامل مورد استفاده قرار دهید و مطمئن باشید که در این نوسانات این دستگاه دچار هیچ نوع آسیبی نمی گردد.

این کالا به صورت دیجیتال کار می کند و دارای یک مانیتور است که ولتاژ مربوط به خازن ها را به اطلاع شما می رساند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (94).jpg

پیچ جوش گام الکتریک

در رابطه با مشخصات پیچ جوش گام الکتریک لازم می دانیم به سهولت کارکرد این کالا اشاره ای داشته باشیم که با کارکرد منظم خازن ها می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

این محصول دارای یک مانیتور دقیق است که مدار شارژ و همینطور ولتاژ مربوط به خازن ها را به نمایش می گذارد و این مانیتور دارای شیشه نشکن است.

مقاومت این کالا در برابر حرارت خیلی زیاد است و به همین خاطر این وسیله پیج جوش در دمای بسیار شدید هم قابل استفاده می باشد که البته کارایی خوب خود را نیز حفظ می نماید.

یکی دیگر از این ویژگی ها که می توانیم به آن اشاره نماییم این است که به روش تخلیه خازنی بر می گردد که در عملکرد این دستگاه ها به کار گرفته می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (99).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا