آراد برندینگ

برای کسب ثروت اهداف مالی مبتنی بر ارزش داشته باشید

برای کسب ثروت اهداف مالی مبتنی بر ارزش داشته باشید

اگر اهدافی دارید که برای رسیدن به آنها تلاش می کنید، شما را متمرکز نگه می دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کنید و بدانید که می خواهید به چه چیزی برسید.

تشک کناره اتاق

تشک کناره اتاق دارای کیفیت بالایی هست که می توان سالیان سال از آن استفاده کرد بدون آن که پوسیده و یا پاره شوند تشک کناره نمدی از جمله محصولات صنایع دستی در هر منطقه ای محسوب شده و در جهان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است اگر به غرب کشور سفر کرده باشید محصولات نمدی را در بازارهای این شهر با تنوع کیفیت مدل و طرح مشاهده خواهید کرد که علاوه بر تشک طبی از آن کیف، کفش، لباس و غیره تهیه می کنند و دارای قیمتهای متنوعی است.

C:\Users\AMIN\Desktop\2 (13).jpg

قیمت سویا خشک

با وجود گران بودن مواد پروتئینی در بازار، با این حال قیمت سویا خشک همیشه مناسب بوده است. سویا جز دانه های روغنی گیاهی بوده که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد و دارای مواد ویتامینی بالایی بوده و بسیار زیاد برای مصرف آن و قرار دادن در برنامه غذایی سفارش شده است.

C:\Users\AMIN\Desktop\7 (10).jpg

فروش روغن سویا

یکی از صنایعی که فروش روغن سویا در آن بسیار زیاد است صنایع تولید ماستیک و محصولات عایق بندی و درز بندی است عمدتا کارخانه هایی که تولید رنگهای روغنی دارند در کنار محصولات خود تولید بتونه و ماستیک دارند و از روغن سویا به عنوان ماده اولیه استفاده می نمایند. برنامه راهبردی در این شرکت بازرگانی مبنی بر توسعه روابط با سایر کارخانه ها و شرکتهای تولیدی است.

C:\Users\AMIN\Desktop\8 (4).jpg

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا