آراد برندینگ

با چرم های موفقیت آمیز در زندگی خود بدرخشید

از محصولاتی که می توانند با فروش بسیار بالای خود سود خوبی را برای فروشندگان به ارمغان آورند پارچه های چرم هستند چرم و دیگر محصولات آن را به دلیل فروش بالایی که دارند به شما همراهان توصیه می کنیم در ادامه به بررسی نمونه های پر سود انواع این محصولات پرداخته پس برای آشنایی با این کسب و کار پر سود با ما همراه باشید.

چرم مصنوعی طلایی

چرم مصنوعی طلایی از رنگ‌های پر تقاضای این محصول بوده که براق و چشم نواز بوده و در دوخت انواع محصولات چرمی قابل استفاده است سال‌ها است که بخاطر به محبوبیت چرم و قیمت بالای آن، چرم‌های مصنوعی تولید شدند چرم‌ مصنوعی طلایی یک بازه ی رنگی محدودی را به خود اختصاص دادند اما چرم‌های مصنوعی بی‌نهایت رنگ های خاص و ویژه دارند‌.

رنگ‌های براق این چرم‌ ها شامل: طلایی، نقره ای و مسی یا رزگلد هستند که در بازه‌های کم رنگ تا پررنگ متغییر می‌باشند کیفیت آن‌ها علاوه بر مقاومت از روی ماندگاری رنگ‌ مشخص می‌گردد؛ هرچه رنگ آن‌ها ثابت تر باشد و دربرابر خراش از بین نرود یعنی کیفیت مطلوب تری دارد.

.

با چرم های موفقیت آمیز در زندگی خود بدرخشید

چرم مصنوعی عمده

از جمله متریال اولیه مورد استفاده در بسیاری از صنایع از جمله صنعت تولید لباس و کیف و کفش، چرم است چرم مصنوعی عمده بعد از سنگ و چوب، یکی از پر کاربرد ترین محصولات مورد استفاده برای بسیاری از جوامع بشری بوده و هست این محصول انواع مختلفی در بازار داشته و شاید همین موضوع، عامل اصلی ایجاد سردرگمی برای خریداران می باشد.

چرم در مجموع دو نوع اصلی دارد که یکی منشا گرفته طبیعی یا حیوانی داشته و دیگری تولید شده به صورت صنعتی و شیمیایی است نوع صنعتی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به طبیعی دارد و همین عامل اصلی محبوبیت چرم صنعتی است چرم مصنوعی نیز خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود از جمله مهم ترین و شناخته شده ترین چرم های صنعتی موجود در بازار، می توان به چرم پلی اورتان، اکلیلی، طرح دار و اشبالت اشاره نمود.

.

با چرم های موفقیت آمیز در زندگی خود بدرخشید

چرم مصنوعی طرح دار

پس از قسمت اول و رویه قسمت دیگری نیز وجود دارد که کمی پایین تر از آن است و به آن تاپ گرین می گویند و آخرین قسمت یا قسمت تحتانی پوست چرم مصنوعی طرح دار که همان چرم جیر یا چرم طرح دار می باشد، معمولاً از کیفیت و مرغوبیت کم تری برخوردار است و چرم اشبالت را از این قسمت بدست می آورند.

معمولاً چرم اشبالت را صیقل می دهند و هنگامی که حالت مخملی پیدا کند اشبالت می شود و بسیار شبیه به همان چرم جیر می باشد که البته از کیفیت پایین تری نیز برخوردار است یکی از آشکار ترین و بارز ترین مشخصه های چرم اشپالت حالت پرز دار آن می باشد که در هر دو طرفش قابل دیدن است و قسمت رویه ی آن نیز نرم تر است برای اینکه بتوانید از یک چرم اشبالت استفاده کنید بهتر است که آن را از قسمت زیر شکم و ساق برداشت نمائید که در کشیده ترین حالت ممکن خود قرار دارند.

.

با چرم های موفقیت آمیز در زندگی خود بدرخشید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا