آراد برندینگ

از دل شکست های خود موفقیت را به دست آورید

از دل شکست های خود موفقیت را به دست آورید

برای اینکه در زندگی خود به موفقیت دست پیدا کنید، باید این مورد را بدانید که همیشه موفقیت از پیروزی به دست نخواهد و گاهی اوقات موفقیت شما در مسیری که طی کرده اید، از داخل شکست ها حاصل می شود.

صنایع دستی ایران

در حقیقت چیزهایی که با ماشینها یا ابزار آلات صنعتی و در مقیاسهای بزرگ با تعداد زیاد ساخته می ‌شوند نمی ‌توانند جزء صنایع دستی ایران قرار بگیرند و کشور ایران بزرگ ‌ترین تولید کننده و صادر کننده فرش دستباف می‌ باشد که می ‌تواند تا سه‌ چهارم تولید جهانی را بر عهده داشته باشد.

C:\Users\AMIN\Desktop\3 (15).jpg

طرز تهیه عدس پلو

برای آگاهی از خواص غذای ایرانی به نام عدس پلو باید طرز تهیه عدس پلو را بلد باشید و عدس خارجی به کار رفته در این غذا سبز می باشد که سرشار از آهن است به همین دلیل برای کودکان و سالمندان بی نهایت مفید است این غذا منبع پرتئین و مواد مغذی است. اگر دچار کم خونی و ضعف هستید خوردن عدس پلو برای شما تا حدود زیادی در رفع این مشکل کمک می کند.

C:\Users\AMIN\Desktop\9 (9).jpg

فروش روغن سویا

یکی از صنایعی که فروش روغن سویا در آن بسیار زیاد است صنایع تولید ماستیک و محصولات عایق بندی و درز بندی است عمدتا کارخانه هایی که تولید رنگهای روغنی دارند در کنار محصولات خود تولید بتونه و ماستیک دارند و از روغن سویا به عنوان ماده اولیه استفاده می نمایند. برنامه راهبردی در این شرکت بازرگانی مبنی بر توسعه روابط با سایر کارخانه ها و شرکتهای تولیدی است.

C:\Users\AMIN\Desktop\8 (4).jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا