آراد برندینگ

بینش درست و کاربردی نسبت به موفقیت داشته باشیم

بینش درست و کاربردی نسبت به موفقیت داشته باشیم

حقیقت این است که موفقیت در هیچ یک از ابعاد زندگی، ما پایدار نیست! برای رسیدن به زندگی دلخواهتان باید تعریف‌تان را از موفقیت بر مبنای خواسته‌هایتان و نه آنچه رسانه‌ها یا پدر و مادرتان به شما دیکته می‌کنند، مشخص کنید.

فرش ایرانی ماشینی

صادرات فرش ایرانی ماشینی از گذشته تا به امروز در برنامه بسیاری از شرکت ها بوده است. این موضوع به دلیل کیفیت بالای فرش ایرانی و طرح های کم نظیر آن بوده و کشورهای مختلف مانند عراق، کویت و عمان آن را می پسندند. آنچه سبب شده که فرش دستباف در دنیا بدرخشد، هنر تولید کننده ها بوده که طرح های بسیار شکیل را با رنگبندی های زیبا می بافند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\1981.jpg

دستگیره مخفی کابینت

دستگیره مخفی کابینت یکی از جدیدترین دستگیره هایی که تا حالا تولید شده دستگیره هایی هستند که به چشم نمیاد یا بهتر است بگیم پنهان هستند این مدل از دستگیره ها باعث یکدست و منظم دیده شدن کابینت ها میشود و به خاطر همین باعث شده که دیگه از مد افتادن دستگیره ها نباشید.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\651 (1).jpg

فریزر دوقلو امرسان

یخچالهایی در اشپزخانه ها وجود دارد که بسیار زیبا هستند و ویژگیهای بسیار زیادی دارند مانند یخچال فریز دوقلو امرسان یا یخچال خورشیدی که این نوع یخچالها در سایزهای مختلف و کاربردهای بسیار دارند مثلا یکی از همین کاربردهای چشمگیری که دارد. مصرف برق بسیار پایین این یخچال ها است.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\951.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا