رپورتاژ آگهی

قرص ایمیونس [فواید + عوارض + نحوه مصرف]

قرص ایمیونس [فواید + عوارض + نحوه مصرف]

قرص ایمیونس و تقویت سیستم ایمنی

ریز مغذی ها همچون ویتامین ها و مواد مینرال نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن بر عهده دارند. در صورت عدم مصرف غذاهای متنوع، استفاده از مکمل های حاوی ویتامین های موردنیاز بدن، همچون قرص ایمیونس برای بدن ضروری است.

این قرص به دلیل ترکیبات موجود در خود، آنتی اکسیدانی قوی به شمار می رود که به ارتقای سلامت کل بدن و جلوگیری از اثر مخرب رادیکال های آزاد روی سلول ها کمک می کند. این مکمل تغذیه ای برای تمامی افراد به خصوص بیماران، افراد مبتلا به دیابت، مشکلات قلبی، سرطان و غیره بسیار مناسب است. در ادامه این مطلب، تمامی مطالب مفید در مورد این قرص و کاربردهای آن را بررسی می کنیم.

قرص ایمیونس چیست؟

این قرص در دسته بندی مکمل های مولتی ویتامین قرار می گیرد و برای تمامی افراد دارای کمبود ریز مغذی ها، افراد گیاهخوار، بیماران، کودکان، بزرگسالان و افراد مسن کاربردی است. این قرص در شرکت معتبر ایمیونس در کشور انگلیس فرموله و بسته بندی می شود.

ایمیونس برای تقویت سلول های ایمنی بدن به تولید می رسد و ترکیبات آن خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارند. این مکمل مانع از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا می شود، به همین دلیل مصرف آن در فصول سرد، بدن را در برابر این بیماری ها مقاوم می کند.

همچنین قبل از انجام جراحی و در صورت ابتلای افراد به دیابت، بیماری های قلبی و عروقی و غیره از این مکمل استفاده می شود. در ترکیبات این قرص بتاکاروتن، بیوفلاونوئیدها، ال سیستین، ال کارنتین، ویتامین های C، E، D3 و مواد معدنی مورد نیاز بدن به کار رفته است. این مواد از جمله ریز مغذی هایی هستند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند و اثر رادیکال های آزاد را از بین می برند.

بیوفلاونوئیدها با خواص آنتی اکسیدانی قوی خود، به بهبود علائم بیماری ها می پردازند و از بدن محافظت می کنند. کاروتنوئیدهای موجود در محتویات قرص ایمیونس نیز در افزایش سلول های ایمنی بدن نقش مهمی دارند و همراه با ال کارنتین مانع از تخریب سلول های دفاعی بدن می شوند.

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این مکمل نیز عوارض داروهای شیمیایی را کاهش می دهند و عملکرد ارگان های بدن را بهبود می بخشند. این قرص مانعی در برابر ابتلا به عفونت ها و بیماری های التهابی است و سلامت دستگاه بینایی، پوست و سایر ارگان های بدن را حفظ می کند.

مکمل ایمیونس چه فوایدی دارد؟

این قرص دارای ترکیبات فوق العاده مفیدی است که از بدن در برابر عوامل بیماری زا و رادیکال های آزاد محافظت می کند. ترکیبات موجود در این قرص، اثرگذاری آن را افزایش می دهند و با تقویت سیستم ایمنی از خطر ابتلا به بیماری ها می کاهند. قرص ایمیونس نوعی آنتی اکسیدان قوی است که به دلیل خواص زیر بسیار مورد محبوبیت مصرف کنندگان قرار گرفته است:

  • جلوگیری از ایجاد عفونت و التهاب در بدن
  • افزایش قدرت سد دفاعی بدن در برابر عوامل خارجی و آلودگی های محیطی
  • محافظت از سلول های بدن در برابر استرس اکسیداتیو
  • بهبود کارکرد ارگان های بدن به خصوص سیستم دفاعی
  • افزایش سطح سلامت کلی بدن
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد رادیکال آزاد
  • فاقد مواد نگهدارنده، گلوتن، رنگ های شیمیایی، لاکتوز و نمک
  • کاهش ابتلا به بیماری های ویروسی همچون سرماخوردگی و آنفلوآنزا
  • افزایش سلامت قلب و عروق
  • بهبود عملکرد سیستم بینایی
  • تقویت استخوان ها و عضلات

فواید قرص ایمیونس

عوارض قرص ایمیونس چیست؟

قرص ها یا مکمل های تغذیه ای در کنار خواص و فواید بی شمار خود، ممکن است عوارض ناچیزی را نیز به همراه داشته باشند. البته بعد از مصرف این قرص، عوارض به خصوصی گزارش نشده است.

این مکمل یا هر داروی دیگری اگر به اندازه مشخص و در زمان مناسب مصرف نشود، ممکن است برای بدن خطرات بسیاری ایجاد کند. دوره استفاده از قرص ایمیونس نیز باید با تجویز پزشک مشخص شود.

در مواقعی که دوز مصرفی این دارو بیش از مقدار توصیه شده باشد، احتمال ایجاد عوارض زیر زیاد است:

  • حالت تهوع و استفراغ
  • سرگیجه
  • سردرد
  • اسهال
  • بی حالی
  • ناراحتی و درد معده
  • خارش پوست
  • زرد شدن رنگ پوست دست و پا
  • افزایش وزن

البته این عوارض در برخی از افراد بروز پیدا نمی کند و هر چقدر سیستم ایمنی بدن ضعیف تر باشد، احتمال ایجاد آنها نیز بیشتر است. بنابراین قبل از مصرف قرص ایمیونس باید با پزشک مشورت های ضروری صورت گیرد.

عوارض مصرف قرص ایمیونس

آیا مکمل ایمیونس چاق کننده است؟

چاقی مشکل شایعی است که در اثر عوامل متعدد همچون مصرف غذاهای پرکالری، کربوهیدرات ها، مشکلات ژنتیکی، بیماری ها، عوارض مصرف برخی از داروها و غیره رخ می دهد. چاقی ناشی از مصرف رژیم غذایی ناسالم خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله فشار خون، بیماری های قلبی، دیابت و غیره را افزایش می دهد.

همچنین برخی از افراد ممکن است به دلیل رژیم غذایی نامناسب خود مجبور به استفاده از مکمل های غذایی شوند. قرص ایمیونس یکی از این مکمل ها است که برای بدن خواص بسیاری دارد. بسیاری از افراد تصور می کنند که این قرص موجب بروز چاقی و افزایش وزن می شود.

باید بگوییم که ترکیبات این مکمل از جمله ویتامین های گروه آهن و زینک جزء ضروری ترین ریز مغذی های مورد نیاز بدن هستند که تاثیری در افزایش وزن ندارند. این مواد تنها به افزایش اشتهای افراد دارای کمبود این ریز مغذی ها در بدن کمک می کنند و به طور کلی موجب چاقی نمی شوند.

آیا قرص ایمیونس موجب چاقی می شود

بهترین زمان مصرف قرص ایمیونس چه موقع است؟

برای تاثیرگذاری بهتر مکمل تغذیه ای ایمیونس، بهتر است آن را در زمان صبح یا همراه با ناهار مصرف کرد. در این صورت مواد مغذی آن سریع تر جذب بدن می شوند و انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزانه به راحتی تامین می شود.

مصرف یک عدد از این قرص در طول روز با یک لیوان آب و همراه با غذا از ایجاد عوارض احتمالی نیز جلوگیری به عمل می آورد. نکته ای که در هنگام مصرف این مکمل باید به آن توجه شود، مصرف آن با معده پر است. این دارو به دلیل آهن موجود در خود باید طبق نظر پزشک و با اطلاع او برای کودکان مصرف شود.

برای خرید راحت این مکمل کافی است به سایت داروهوم مراجعه کنید. با ثبت سفارش از این سایت قادر خواهید بود محصولات دارویی و غذایی مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

در نتیجه

قرص ایمیونس مکمل غذایی است که برای تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان، سل و غیره تهیه می شود. این مکمل در ترکیبات خود حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که بدن را تقویت می کنند و عملکرد ارگان های داخلی آن را بهبود می بخشند.

با مصرف این قرص در کنار رژیم غذایی سالم، دیگر نگرانی از بابت ابتلا به انواع بیماری ها به خصوص بیماری های عفونی، ویروسی و التهابی نخواهید داشت. این مولتی ویتامین باید به صورت مداوم و روزانه مصرف شود که با جبران کمبود ریز مغذی های بدن به بهبود شرایط جسمی و روحی مصرف کنندگان کمک خواهد کرد.

4.8/5 - (6 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا