آراد برندینگ

با کسب ثروت به کسانیکه به شما می خندیدند بخندید

با کسب ثروت به کسانیکه به شما می خندیدند بخندید

در راه و مسیر کسب ثروت کسانی هستند که به هدف های شما اعتقادی ندارند و شما را مسخره می کنند و شما باید با کار درست و اصولی به آنها ثابت کنید که این گونه نیست.

بطری پلاستیکی اسپری

همان طور که اشاره شد از بطری پلاستیکی اسپری برای مایعات فراوانی استفاده می‌شود و باید با توجه به مصرفی که دارد نوع با کیفیت آن خریداری شود تا در موقع مصرف به وسایل دیگر موجود در کیف یا جیب آسیب وارد نکند. بطری پلاستیکی الکل باید دارای درپوش و محفظه با کیفیت باشد تا با قرار دادن در کنار اجسام دیگر از خود نشتی نداشته باشد.

C:\Users\AMIN\Desktop\عکس\5 (4).jpg

لوله پلی اتیلن بوکان

انواع مختلف لوله پلی اتیلن بوکان در کشور تولید می گردد که بصورت عمده به کارگاه های صنعتی و پروژه های بزرگ آبرسانی صورت می گیرد. این محصول بصورت اینترنتی قابل خرید بوده و بهتر از خرید سنتی می توان از آن نسبت خرید سنتی هزینه کمتری پرداخت نمود.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (11).jpg

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی به دلیل کمیاب بودن در سال گذشته رشد قیمت بسیاری داشته است بطوریکه در بازارهای ایران از ۱۲۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر کیلو داد وستد می شد، اما امسال یعنی سال ۱۴۰۱ به چند دلیل از جمله افزایش سطح زیر کشت این برنج در استان های شمالی و همچنین افزایش ۳۰ درصدی در تولید نسبت به سال گذشته قیمت آن بسیار متعادل گشته است.

C:\Users\AMIN\Desktop\55 (1).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا