آراد برندینگ

با این روش ها موانع موفقیت را از میان بردارید

با این روش ها موانع موفقیت را از میان بردارید

زندگی رودخانه ای است که به سمت آینده در جریان است پس فقط به گذشته نیاندیشید و کارهایتان را با روشی تازه و بهتر از همیشه انجام دهید، آینده پیش روست.

قیمت گوجه فرنگی

در فصل پاییز و زمستان که عرضه گوجه گلخانه به بالاترین حد خود می رسد، قیمت گوجه فرنگی در میادین تره بار تهران به پایین ترن حد خود می رسد ولی در ابتدای بهار چون تقرییا کشت گلخانه ها پایین می آید و تا کشت گوجه های زمینی فاصله دو تا سه ماهه داریم، قیمت در بازار به بالاترین حد خود خواهد رسید.

‍‍ C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\33.jpg

زعفران پوشال پگاه

یکی از گرانترین ادویه هایی که در ایران کشت می شود زعفران می باشد که در انواع مختلف دسته زعفران پوشال پگاه و سرپیچ، سر گل و نم کشیده دسته بندی می شود، ز زعفران و زردچوبه مشهد برای رنگ دادن به غذا مخصوصا برنج استفاده می شود و یکی از چاشنیهای خوش طعم و خوشمزه غذاهای ایرانی می باشد.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\66.jpg

سیب درختی تهران

تولید سیب درختی تهران و استان آذربایجان غربی و شهرستان های مرکزی آن که سیب قرمز صادراتی ارومیه به شمار می آید و سطح زیر کشت درختان سیب بارور و میزان تولید شان در این استان نشان می دهد که آذربایجان غربی بزرگترین تولید کننده سیب درختی در ایران است و سطح زیر کشت درختان بارور سیب در استان یاد شده بیش از ۲۷ درصد بالاتر از این رقم است.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\88.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا