آراد برندینگ

قیمت کپسول آتش نشانی سپهر

قیمت کپسول آتش نشانی سپهر

از آنجایی که تجهیزات ایمنی آتش نشانی مانند کفش ایمنی صنعتی جز محصولات بسیار مهم و ضروری شناخته می شود، خرید آنها باید با دقت بسیار بالا انجام گردد؛ پس برای اینکه خرید کپسول آتش نشانی سپهر با بالاترین دقت ممکن انجام شود، نیاز به یک مشاوره تخصصی دارید. این مجموعه با دارا بودن کادر مجرب و با تجربه شما را در این زمینه یاری خواهد کرد تمامی محصولاتی که در این سایت مشاهده می کنید.بالاترین سطح کیفیت را داشته و تمام استانداردهای لازم را دریافت نموده است؛

قیمت کپسول آتش نشانی سپهر

بنابراین جای هیچ نگرانی برای خریدار وجود نخواهد داشت. استفاده از این کپسولها هیچ آلودگی پس از خاموش کردن آتش به وجود نخواهد آورد لازم به ذکر است بدانید که نحوه استفاده از این محصولات بسیار راحت و آسان است و شما عزیزان می توانید برای خودرو، منزل، محیط کار و یا هر مکان دیگری از این کپسولها استفاده نمایید. شرکت سپهر با سابقه درخشانی که در زمینه تولید این تجهیزات مهم کپسول آتش‌ نشانی سپهر داشته توانسته، مورد تایید مصرف کنندگان و مشتریان قرار بگیرد. این شرکت محصولات خود را جهت استفاده در منازل و حتی کارخانجات و کارگاه های بزرگ تولید کرده است.

قیمت کپسول آتش نشانی

حال که تا حدودی در مورد انواع و اقسام کپسولهای آتش نشانی اطلاعاتی به دست آوردید قصد داریم در مورد قیمت کپسول آتش نشانی 4 کیلویی بگوییم که یک معیار مهم در موقع خرید آنها برای مشتریان می باشد. قیمت کپسول آتش نشانی و محصولات مورد نظر تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد که از این موارد می توان به ظرفیت مخزن، محتویات داخل کپسول، برند تولید کننده، جنس و کیفیت اجزای تشکیل دهنده کپسول آتش نشانی، روش فروش و غیره پرداخت.

قیمت کپسول آتش نشانی سپهر

به طور کلی اگر انواع کپسولهای آتش نشانی را از نظر ظرفیت مخزن مورد بررسی قرار دهیم متوجه تنوع زیادی می شویم که گزینه های پرفروش کپسولهای 1، 2، 4، 6، 10 و 12 کیلویی هستند که از هر کدام می توان در موقعیت خاصی استفاده کرد. کپسولهای 4 کیلویی که با گاز CO2 پر می شوند در داخل خودرو، منازل و مغازه ها و ادارات مورد توجه قرار می گیرند و این امر بدون شک در میزان خرید و فروش آنها تاثیر زیادی می گذارد و افراد زیادی برای تهیه آنها اقدام می کنند. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد نحوه کار با کپسول آتش نشانی را بگوییم که بسیار مهم می باشد، استراتژی PASS در این زمینه مطرح می باشد و به این منظور در ابتدا باید پین کشیده شود و شلنگ کپسول مورد هدف قرار بگیرد.

کپسول آتش نشانی توچال

خرید اقلامی مانند نان، شیر و روغن با توجه به مکانهای عرضه متعدد این محصولات بسیار ساده است اما زمانی که صحبت از خرید کپسول آتش نشانی توچال 4 کیلویی با برندهای ایرانی مانند توچال به میان می آید موضوع کمی فرق می کند خرید این محصول نیاز به کمی دانش و اطلاعات درباره شراره های بی رحم آتش دارد که گاهی ریختن آب بر روی آنها می تواند عواقبی جبران ناپذیر به بار آورد. بر طبق یک تقسیم بندی جهانی مواد قابل اشتعال به 6 دسته یا کلاس تقسیم بندی می شوند که کلاس A شامل موادی مانند کاغذ کرافت و چوب بوده کلاس B مایعات قابل اشتعال مانند نفت، گریس و غیره می باشد کلاس C حریق ناشی از گازها و کلاس D آتش ناشی از فلزات با قابلیت اشتعال بالا مانند سدیم و پتاسیم می باشد کلاس E که یکی از خانمان سوزترین آتش سوزیها می باشد آتش ناشی از اتصالات و وسایل برقی می باشد و کلاس F که آخرین رده در این دسته بندی است آتش سوزی ناشی از چربیهای کاغذی عنوان شده است.

قیمت کپسول آتش نشانی سپهر

از آنجا که نوع آتش سوزی هر یک از این ترکیبات با دیگری متفاوت است لذا متناسب با هر نوع ماده یک کپسول خاص طراحی شده است که شرکت تولید کننده آن با درج کلاسهای تحت پوشش توسط ماده داخل کپسول به کاربر اطلاعاتی راجع به قدرت اطفاء حریق محتویات آن می دهند برای مثال زمانی که روی کپسولی حروف ABC درج شده باشد به معنی این است که قابلیت اطفاء سه نوع حریق حاصل از سه نوع کلاس ذکر شده از طریق این کپسول وجود دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا