آراد برندینگ

پالتو چرم خزدار زنانه مارال

پالتو چرم خزدار زنانه مارال

از مدلهای پرطرفدار و بسیار زیبای محصولات پالتوهای پوست ماری زنانه و پالتو مردانه کوتاه هستند محصولات نه تنها در داخل کشور بازار بسیار گسترده ای دارند بلکه به دلیل کیفیت بالا و زیبایی و طرح خاصی که دارند بازار صادراتی بسیار پرطرفداری نیز دارند که باید در نظر داشت بازار محصولات نه تنها به کشورهای همسایه ایران بلکه به کشورهای اروپایی نیز بسیار پرطرفدار است همچنین با توجه به قیمت بالایی که این پالتوها می توانند در امر صادرات برای تجار به همراه داشته باشند همواره مورد توجه خاصی از طرف تجار ایرانی قرار گرفتند.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\trendyol_57636361_2.jpg

پالتوهای پوست ماری در دو صورت چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می شود در حال حاضر به علت غیر قانونی بودن ساخت این پالتو چرم زنانه از چرم طبیعی عمدتاً در بازار با چرم مصنوعی محصولات روبرو می شویم که باید اشاره داشت این مصنوعی بودن به معنای پایین بودن کیفیت این محصولات نیست بلکه خود باعث پایین آمدن قیمت محصول شده و بازار آن را گسترده تر می کند.

باید خاطر نشان کرد که این محصولات به صورت صنعتی و کاملا مکانیزه در مقیاس عمده تولید می شوند و لذا این مجموعه توان تولید این محصول در تعداد بالا به منظور عرضه عمده به عرضه کنندگان محلی شهرستان های کشور و همچنین تجاری که قصد صادرات این کالا را به سایر کشورهای جهان را دارند، دارا می باشد.

پالتو چرم خزدار

دوخت و طراحی البسه موجود در بازار امروزه با یکدیگر متفاوت بوده و مدل انواع پالتو چرم خزدار در تنوع گسترده بوده و همچنین از رنگهای گسترده ای نیز برای تولید این لباسها استفاده می شود.

پالتو چرم خزدار زنانه مارال

بنابر رسمی بودن لباسهایی مانند پالتو چرم خزدار معمولا سعی می شود که از رنگهای خیلی شکیل و سنگین در تولیدات آنها استفاده شود و امروزه شاهد وجود طیف کامل رنگ قهوه ای، طوسی، مشکی، سفید و…. در پالتوهای موجود در بازار کشورمان هستیم.

اگر شما تمایل دارید که پالتو چرم را با سایر لباسهای خود ست کنید، پیشنهاد می شود که رنگ پالتو را با رنگ کمربند چرم و کفش خود ست فرموده و رنگ شلوار را نیز با کت و جلیقه خود هماهنگ کنید. بهتر است که طیف رنگی این دو دسته لباس با هم فرق کند و از طرح یکدست تیره یا روشن استفاده ننمایید. نکته ای که شما حتما باید رعایت کنید توجه به عدم کثیف شدن پالتوی شماست.

زیرا لباسهایی که از چرم در تولیدات آنها استفاده شده است، شست و شوی آنها سخت می باشد و نمی توان از لباسشویی اسنوا خانگی برای تمیز کردن آنها استفاده کرد و در این مواقع طبیعتا باید به سراغ خشکشوییهای خیلی خاص بروید یا از اسپری تمیز کننده مخصوص چرم استفاده کنید.

پس هنگام خوردن یا آشامیدن پیشنهاد می شود که پالتوی خود را از تن در آورده و به گونه ای بر صندلی خود آویزان کنید که اتوی آن نیز خراب نشود. توزیع کنندگان پالتو چرم اگر بتوانند سه اصل مهم کیفیت خیلی ایده آل، قیمت به نسبت مناسب و تنوع گسترده را در راستای عرضه اجناس خود لحاظ کنند، طبیعتا به حجم فروش بسیار ویژه ای دست پیدا خواهند کرد زیرا رضایت مشتریانشان به این ترتیب از هر حیث جلب خواهد.

پالتو چرم مارال

کشور ما ایران در زمینه تولید محصولات چرمی از جمله پالتو چرم توسط کارخانه های صنعتی و خیاطان حرفه ای موفق شده اند که حجم بالایی از تولیدات را داشته باشند پالتو چرم مارال یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین انواع پالتوهای چرم تولید شده در کشور ما بوده که نه تنها در سطح بازارهای داخلی آن معروف بوده و تقاضا برای خرید آن بالا است بلکه امکان تجارت و صادرات به کشورهای همسایه را هم فراهم آورده است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2-2-2.jpg

نوع چرمی که برای تولید پالتو چرم مارال گرفته می شود و مدلهای زیبا و شیک آن در تنوع رنگی گسترده باعث محبوبیت بیشتر این پالتو در بین مشتریان و خریداران آن شده است و برای اینکه بتوانید این پالتو چرم دخترانه را در رنگ و مدل درخواستی خود در نوع اصل تهیه کنید باید به مراکز فروش اصلی محصولات چرمی مارال مراجعه کنید که این برای تمامی مشتریان و خریداران مقدور نبوده است چون مراکز فروش چرم مارال در تمامی مناطق کشور ما وجود نداشته است به همین منظور توصیه می شود که از روش مستقیم و خرید به صورت آنلاین استفاده کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا