آراد برندینگ

پالت چوبی صنعتی قم یزد

پالت چوبی صنعتی قم یزد

در کشور ما گاهی اوقات محصولاتی مانند پالت چوبی صنعتی تولید می شوند که در نگاه اول بسیار ساده به نظر می رسند ولی به گونه ای هستند که در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. شرایط ساخت ان به گونه ای است که به مانند پارچه می باشد و دارای تار و پود از میان هم رد می شوند و یکدیگر را محکم می کنند. امروزه از روشهای دیگر استفاده می شود ولی در زمان گذشته وقتی افرادی برای خرید لوازم منزل به فروشگاه های لوازم خانگی می رفتند می دیدند که لوازم قرار گرفته در انجا از قبیل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و غیره بر روی پالتهایی قرار گرفته اند.

پالت چوبی صنعتی قم یزد

تنها دلیل این کار جلوگیری از نفوذ رطوبت به بدنه ی آنها بود و چون فلزها مستعد زنگ زدگی می باشند و با حس کردن کوچک ترین رطوبتی از کیفت آنها کاسته می شود پالت چوبی را زیر آنها می گذاشتن تا طول عمر آنها تضمین شود. این امر برای خود پالتها هم ضروری بود یعنی اینکه باید مراقب بودید تا آنها هم دچار رطوبت نشود که اگر این اتفاق برای آنها می افتاد ممکن بود تا ناگهان بشکند و محصولی که بر روی آن قرار دارد آسیب ببیند. در استانهای شمالی به همین دلیل که برای شما گفتیم استفاده از پالت چوبی یکبار مصرف خیلی زیاد است.

پالت چوبی قم

یکی دیگر از مراکز تولید کننده انواع پالت چوبی قم می باشد که تولیدات خود را به سراسر شهرهای ایران برای استفاده های گسترده توزیع می کند که هر کدام از پالتهای معرفی شده با قیمتهای متفاوتی به فروش می رسند. گفتنی است که این مجموعه تجاری یکی از معتبر ترین مراکز پخش و فروش انواع پالت در مدلهای چوبی، فلزی، پلاستیکی و غیره می باشد که تولیدات متنوعی از این محصول را به صورت عمده و کلی در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.

پالت چوبی صنعتی قم یزد

مصرف کنندگان این پالتها و متقاضیان آن می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این مرکز از عکسهای نمونه پالتهای موجود دیدن کنند و از اطلاعات و مشخصات تمامی آنها مطلع گردند و در صورت تمایل مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایند که با ثبت سفارش آن در اسرع وقت محصول برایشان ارسال می گردد.

پالت چوبی یزد

سایزهای این محصول بسته به نیازی که برای رفع آن ساخته شده اند و یا کاربردی که دارند متفاوت است، پالت چوبی یزد می تواند سفارشی باشد و در ابعاد مختلف ساخت طبق سفارش مشتری ساخته شود، اما معمولا در کشور ما و بیشتر کشورهای آسیایی به دلیل نوع ماشینهای لیفتراک و سایز تجهیزات صنعتی، پالتها یک سایز استاندارد دارند و در ابعاد 100 در 120 سانتی مترو در ارتفاع 15 سانتی متر ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

پالت چوبی صنعتی قم یزد

اگر شما برای کارگاه تولیدی تان و یا برای جابه جایی محصولات کارخانه تان نیاز به خرید پالت چوبی دارید بهتر است بدانید که نوع چوب مورد استفاده برای ساخت پالت، اهمیت زیادی دارد و استحکام آن و سلامت پالت را در تحمل بار و رطوبت و غیره را مشخص می کند، به همین دلیل بهتر است از نام و نشانهای شناخته شده و تولید کننده های امتحان پس داده، پالتها را تهیه کنید، از کارشناسان کمک بگیرید و با توجه به حجم حمل و نقل خود، مورد و تعداد مناسب پالت را انتخاب و خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا