آراد برندینگ

خرید تشک نمدی نوزاد تک نفره

خرید تشک نمدی نوزاد تک نفره

نمد کالایی با قدمت چند هزار ساله است و ایرانیان سالهای سال است که از آن بهره می برند قیمت تشک نمدی جدید اصفهان در بازار ایران متغیر است زیرا خرید و فروش انواع و اقسام آن از قبیل طبی و نوزادی و مسافرتی در بازار موجود است و با توجه به نیاز هر فردی در اندازه های متفاوت و ضخامت مناسبی به فروش می رسد.

با اینکه تشک نمدی در بین ایرانیان ارزش بالایی دارد و همچنین از قدیم الیام از آن استفاده می شد شاید اکثریت جامعه شناختی از آن نداشته باشند و حتی در خانه هایشان کالایی به نام تشک نمدی وجود نداشته باشد.

زیرا کالاهای دیگری جایگزین تشک نمدی شدند که صرفه جویی در هزینه و وقت را کمتر می کردند ساختار ضعیف تری نسبت به نمد داشتند و طراحی آنها در صنعت بسیار آسانتر و کم هزینه تر است تشکهای متنوعی در بازار هستند که با الیاف های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

C:\Users\MAcanPc.ir\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Logo (2).jpg

خریداری سبد سیسمونی برای بچه به دنیا امده یکی از عادت های خانوار ایرانی است با وجود تولیدکنندگان بسیار زیاد در عرصه سیسمونی فروش تشک نمدی نوزاد بسیار سخت شده است.

زیرا هرکدام از کارخانه های تولید کننده تشک نوزاد با رنگ و طراحی خاصی آنها را تولید و به بازار عرضه می کنند بدون آنکه توجهی به مواد اولیه کالا داشته باشند الیاف مصنوعی برای کودکان بسیار خطرناک است مخصوصان وقتی نوزادی تازه بدنیا می آید الیاف مصنوعی با تماس به پوست نوزاد می تواند.

در بلند مدت حساسیت های پوستی و تنفسی را ایجاد کند و همواره کودکی عصبی و گریان به خانوارها تحمیل می شوند و بی اطلاعی از مواد اولیه کالای خواب کودک باعث می شود.

تشک نمدی تک نفره

در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با یکی از قدیمی ترین انواع بافندگی در جهان آشنا کنیم که امروزه با استفاده از آن تشک نمدی تک و دونفره تولید می شود اما پیش از آن باید به این سئوال پاسخ دهیم که نمد چیست سئوالی که شاید برای شما نیز پیش آمده باشد.

ما در این قسمت تصمیم داریم تا به آن پاسخ دهیم در واقع نمد را می توان مقادیری از پشم را با استفاده از گرما و رطوبت به یکدیگر متصل می کنند و همچنین با استفاده از رنگ زدن به پشم می توانند طرح ها و رنگهای مختلفی را به این محصول ببخشند لازم به ذکر است که با استفاده از این محصول مواردی دیگر را مانند کلاه ها و یا لباس با استفاده از این روش تولید می شوند و همان طور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد این روش را می توان یکی از قدیمی ترین روشها برای تولید انواع البسه و یا تشکها دانست که در تمام جهان نیز استفاده می شده است.

خرید تشک نمدی نوزاد تک نفره

در ادامه معرفی این محصول تصمیم داریم تا کمی شما را با تاریخچه این محصول نیز آشنا کنیم همان طور که می دانید تشک نمدی تک نفره و یا دونفره و یا دیگر انواع آن موجود می باشد تاریخچه ای جالب دارد در واقع این محصول را انسان از قرنها پیش مورد

جالب است که بدانید روش و تجهیزات تولید نمد از قرنها پیش تا به امروز کم ترین تغییرات ممکن را داشته است و می توان گفت که این محصولات همچنان با استفاده از همان روشی که در قرنها پیش برای تولید آنها استفاده می شده است تولید می شوند که این خود اصالتی بی نظیر به این محصول داده است به همین دلیل این هنر را می توان به عنوان یکی از غنی ترین هنرهای ایرانی دانست.

تشک نمدی حرفه ای

معمولا از تشک نمدی یا تشک مسافرتی گرین برای شادابی، خواب راحت و آرام در هنگام شب استفاده می کنند که در این میان تشک نمدی جدبد این امکان را فراهم آورده تا همه افراد بتوانند از این تشکها استفاده کنند.

استفاده از این تشکها باعث می شود تا از کمر دردهای شدید خلاص شویم و بتوانیم یک خواب راحت داشته باشیم.

این تشکها باعث جلوگیری از نفوذ سرما از زیر می شوند که باعث گرم شدن بدن نیز می گردند.

همچنین استفاده از این تشکها باعث می شود تا ستون فقرات به حالت طبیعی قرار داشته باشند و هیچ آسیبی به آنها وارد نشود.

خرید تشک نمدی نوزاد تک نفره

امروزه معمولا از تشکهای نمدی یا تشک ضخیم به صورتهای مختلفی تهیه می کنند و مورد استفاده قرار می دهند که تشک نمدی حرفه ای نیز جزئی از آنها می باشد و به شما توصیه می کینم که خرید تشک نمدی را در اولویت قرار دهید.

در قدیم تشک نمدی فقط در نوع تک نفره وجود داشت و آنچنان کارایی نداشت، ولی امروزه با پیشرفت جوامع بشری، این مدل تشکهای نمدی با پیشرفت تکنولوژی به صورتهای گوناگون در اختیار افراد قرار می گیرند.

به عنوان مثال، نوع دو نفره آن وارد بازار شده و مورد استقبال بیشتر افراد قرار گرفته است.

از خصوصیات مهم تشک نمدی دو نفره حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1_ نگه داشتن وزن بدن و کمر به حالت یکدست در هنگام خواب

2_ این تشکها بدون بو و ضدرطوبت می باشد.

3_ برای تمام سنین و همه افراد مناسب می باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا