آراد برندینگ

فروش نهال شلیل سبزانجیری

فروش نهال شلیل سبزانجیری

از دیگر نهالهای ترکیبی پرطرفدار نهال شلیل سیبی می باشد که این نهال برای اولین بار در دانشگاه کمبریج که در آمریکا تولید شد، این نوع نهال در تیپهای مختلف در بازار به فروش می رسد، قیمت انواع تیپهای نهال با یکدیگر متفاوت بوده و بسته به نوع و کیفیت نهال با قیمتهای مختلف به بازار عرضه می گردد.

فروش نهال شلیل سبزانجیری

نوعی از این نهال که نهال سیبی ژنوتیپ نامیده می شود، یکی از نهالها با مقاومت بسیار بالا می باشد، این تیپ نهال به نسبت تیپهای دیگر به مدت زمان بیشتری برای گلدهی احتیاج دارد.

برخی از نهالهای میوه مانند نهال شلیل انجیری دارای شناسنامه بوده و مشخصات آنها به طور کامل در شناسنامه نوشته می شود، خرید نهال شناسنامه دار نوعی خرید امن به شمار می رود و از بروز مشکلاتی احتمالی جلوگیری می کند.

در برخی مناطق دمای هوا پایین بوده و سرد می باشد از این رو برای این مناطق باید از درختهای که به سرما بسیار مقاوم هستند استفاده شود. نوعی از نهال شلیل سیبی وجود دارد که به نهال شلیل سیبی اصلاح ‌شده معروف می باشد این نهاد در برابر آفات و همچنین بسیاری از بیماریهای مربوط به این گیاه مقاومت بسیار بالایی دارد از این رو نیاز به مراقبت کمتری دارد و نگهدای و کاشت آن بسیار ساده است، استفاده از این نوع نهالها برای افرادی که مشغول تجارت و فروش عمده میوه ها می باشند بسیار مناسب است میوه ی حاصل از این درخت مورد تایید بسیاری از بازاریان و میوه فروشان می باشد.

میزان و مقدار باردهی نهالها با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و هر کدام بسته به نوع نهال همچنین میزان رسیدگی شرایط آب و هوایی و اقلیمی که نهال در آن رشد می کند و نوع خاک، میزان آبیاری و غیره باردهی متفاوت دارند زمان کوددهی نیز تاثیر مستقیم بر به ثمر نشستن و باردهی گیاهان دارد، از این رو برای اینکه میوه ها خوب و سالم و به مقدار زیاد برداشت کنید باید تمامی شرایط نگهداری از نهال این میوه را بدانید و به آن نیز عمل کنید.

فروش نهال شلیل

شلیل از میوه های بسیار خوش آب و رنگ و خوشمزه فصل تابستان می‌ باشد که به آب و هوایی بسیار معتدل احتیاج دارد. برای پرورش دادن میوه شلیل به نهال آن احتیاج می باشد.

نهال شلیل را می توان از قلمه های درخت شلیل به دست آورد به این منظور که در فصل زمستان مثلاً بهمن ماه قلمه هایی از درخت شلیل را جدا سازی می کنند و آن را در داخل زمین به مدت چند ماه قرار می دهند تا به خوبی رشد کند و ریشه هایی را به دست آورد و پس از گذشت چند ماه آن ها را از خاک در می آورند و برای کشت دادن به زمین اصلی انتقال می دهند.

فروش نهال شلیل سبزانجیری

نهال شلیل دارای طولی به ارتفاع ۲ متر می باشد و فروش نهال شلیل را به صورت تعداد سال هایی که دارند به فروش می رسانند مثلاً نهال شلیل دو ساله با نهال شلیل سه ساله دارای قیمت ارزان تری دارد.

پس از این که نهال شلیل آماده پرورش دادن می باشد آن ها را به سراسر کشور منتقل می کنند و با کشت آن ها می توان باغ های شلیل خوبی را تولید نمود و علاوه بر بازار های داخلی بازار های کشور های دیگر نیز به این نهال احتیاج دارند و به همین دلیل درخواست خود را به کشور ما اعلام می‌ کنند و نمایندگی های فعال داخلی با توجه به درخواست آن ها این نهال ها را برای اکثر کشور های دیگر نیز صادر می کنند که ارز آوری خوبی را برای کشور ما به همراه دارد.

نهال شلیل سبز

خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که از دارای منابع زیادی می باشد این کشور چهار فصل دارای انواعی از میوه ها می باشد که می تواند هم برای مصارف داخلی و هم برای صادرات از آنها بهره گرفت. در این میان نهال شلیل سبز که بیشتر صادراتی می باشد می تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد دارای سود خوبی نیز برای آنان شود. اما خواستگاه اصلی این نهال از کجا می باشد و چگونه وارد ایران شده است در واقع این نهال از کشور چین وارد ایران شده است و در کشورمان ایران نیز استان مشهد دارای بیشترین سطح کشت این نهال را دارا می باشد.

فروش نهال شلیل سبزانجیری

دارید انواعی از نهال شلیل سبز در بازار وجود دارد ولی شلیل سفید با سایر نوعهای شلیل تفاوت دارد و طرفداران خاص خودشان را دارد و می تواند برای بسیاری از افراد به دلیل رنگ و مزه ی آن جذاب باشد. یکی از ویژگیهایی که باعث شده است نهال این میوه یعنی شلیل از فروش بهتری نسبت به سایر میوه ها برخوردار گردد این می باشد که نهال شلیل بدون کرک می باشد و علاوه بر اینکه شیرین و خوش طعم است میوه ی آن سفت می باشد.

بنابراین جابجا کردن آن بسیار راحت می باشد و می توان میوه آن را به هر کجا که مایل باشید ارسال نمایید.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا