آراد برندینگ

سبد درب دار حصیری سوغات شمال

سبد درب دار حصیری سوغات شمال

این روزها مردم بیشتر از محصولات سنتی در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند. یکی از محصولات سنتی زیبا استفاده از سبد حصیری است. می توانید از گلدان حصیری، سینی حصیری، صندلی حصیری و … در دکور منزل خود استفاده کنید.

حصیر بافی از زمان های قدیم به عنوان یک هنر دستی شناخته شده است. خرید سبد های حصیری سوغات شمال بسیار پر تقاضا هستند. پیش تر از این، حصیر بافی یک فعالیت سرگرم کننده برای زنان و دختران روستایی بود اما امروزه از آن به عنوان شغل و کسب درآمد استفاده می کنند.

سبد درب دار حصیری سوغات شمال

شما میتوانید به راحتی این محصول را از سایت آراد برندینگ تهیه فرمایید. علاوه بر این ها می توانید از محصولات حصیری در تزئینات خانه خود استفاده کنید و زیبایی خانه خود را چند برابر کنید. سبد های حصیری به دلیل اینکه از مواد اولیه طبیعی استفاده شده و به دست بانوان خوش ذوق کشورمان با دقت ساخته شده بسیار با کیفیت، با دوام و با ارزش هستند.

حصیر بافی بیشتر در شهر های جنوبی و شمالی ایران رواج دارد به این دلیل که مواد اولیه این محصول ارزان بوده و همیشه در دسترشان است. مثلا شهر خوزستان در جنوب کشور بیشتر از شهرهای دیگر حصیر بافی انجام می دهند چون نخل های زیادی دارد. این هنر دستی طرفداران زیادی بین مردم دارد و از آن در تزئین خانه های خود زیاد استفاده می کنند.البته این حصیر ها کاربرد های زیادی هم دارند مثل سبد خرید، سطل زباله، زیر قابلمه و…

سبد حصیری سوغات شمال

سبد های حصیری یکی از آن محصولات پر طرفدار است که علاوه بر زیبایی، به وسایل خانه نظم بیشتری می دهد یا طبق آخرین مد روز از صندلی های سه پایه که دارای نشیمن حصیری می باشد بسیار زیاد استفاده می کنند. شما می توانید برای پذیرایی از میهمان های خود میوه ها را داخل سبد حصیری بچینید. می توانید در تزئین دیوار های خانه خود از دیوارکوب های حصیری استفاده کنید و دکوراسیون بوهو داشته باشید.

سبد درب دار حصیری سوغات شمال

باید توجه داشته باشید که برای این که سبد حصیری سوغات شمال شما بیشتر عمر کند باید در نگهداری آن کمی وسواس به خرج دهید مثلا آن را در معرض نور خورشید قرار ندهید، از شوینده های قوی استفاده نکنید و سعی کنید هر چند وقت یک بار آن ها را با روغن مخصوص جلا دهید. با رعایت کردن نکاتی که گفته شد برای مدت طولانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

سبد درب دار حصیری

یکی از بزرگ ترین استان های ایران که حرف اول را در تولید و پخش سبد میوه می زند گیلان است که از گذشته های دور تا به امروز با کیفیت ترین و مرغوب ترین سبدهای میوه را تولید می کند و نه تنها در بازارهای ایران آنها را به فروش می رساند بلکه در بازارهای خارجی نیز این سبدها را به بهترین نحو به فروش می رساند.

به طور کلی سبدها از جمله وسایل کاربردی هستند که با آنها می شود میوه و مرکبات و مرغ و…را به راحتی حمل کنیم و اگر خواهان این نوع سبدها هستید بهتر است از دو روش حضوری و غیر حضوری استفاده کنید در واقع شما در روش حضوری خودتان شخصا باید برای خرید سبدها بروید و قطعا هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

سبد درب دار حصیری سوغات شمال

باید بدانید که قیمت بهترین سبد درب دار حصیری مساوی است با کیفیت ترین آن چراکه هر کالایی که قیمت بالایی دارد کیفیت بیشتری نیز دارد اما همین را بدانید که قیمت سبد میوه در رشت بسیار مناسب تر از مراکز و دیگر استان ها است چرا که منبع تولید سبد است و انواع سبدها را برای مصارف مختلف تولید می کنند.

سبد میوه ها به دلیل تورم هر ساله با افزایش قیمت روبه رو می شوند به ویژه که کیفیت بالایی نیز داشته باشند و این افزایش قیمت در فصل بهار بیشتر نیز می شود که این افزایش به دلیل عوامل زیر است:

در فصل بهار که همزمان است با عید نوروز مردم بیشتر راغب هستند که سبدهای میوه ی عمده بخرند.در زمان خرید میوه اگر آنها را با سبد بخریم از یک طرف میوه ها له نمی شوند و از طرف دیگر هزینه ی خریدمان نیز افزایش می یابد مثلا قیمت سبد میوه 20 کیلویی با میوه بیشتر از سبد های 10 کیلویی است.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا