آراد برندینگ

خرید لامپ هالوژن سقفی پیچی

خرید لامپ هالوژن سقفی پیچی

یکی از محبوب ترین لامپ ها، لامپ هالوژن سقفی صفحه ایی است که بخاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد و نیز کاربردهای خوبی که دارد از محبوبیت بسیار بالایی بین مردم برخوردار است.

شما میتوانید برای اطلاع از مشخصات و نیز قیمت مناسب مجموعه ما، با مشاورین ما تماس بگیرید. این مدل لامپ برای سقف های کاذب نیز بسیار مناسب هستند. طول عمر آنها تقریبا بالاست.

دارای رده مصرفی انرژی:  آ میباشد.محفظه ایی برای لامپ های هالوژن به منظور ولتاژ پایین طراحی شده است. این محفظه لامپ هالوژن با سوراخ های ورودی طراحی شده اند تا بتوانید لامپ های خود را آسانتر در درون قرار بدهید.استفاده از این لامپ ها بسیار آسان است و چسبندگی محکمی را فراهم میکنند.

خرید لامپ هالوژن سقفی پیچی

با تماس با مشاورین آراد برندینگ، شما شیک ترین و زیباترین مدل را انتخاب خواهید کرد و خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

امروزه برای  مصرف کمتر انرژی و نیز زیبایی بیشتر، از انواع لامپ هالوژن، از جمله هالوژن سقفی رنگی صورتی زیاد استفاده میشود. لامپ های هالوژن چه رنگی و چه غیر رنگی کیفیت بسیار بالایی دارند بطوری که قادر هستند نور را به طور کاملا یکسان و یکنواخت پخش کنند.

یکی از پرکاربردترین توع لامپ هالوژن سقفی رنگی، رنگ صورتی آن است. رنگ صورتی روشن نماد آرامش است و شما با لامپ هالوژن صورتی به آرامشی نسبی میرسید. هم چنین لامپ هالوژن صورتی بر میزان محبت و مهربانی شما و خانواده می افزاید زیرا نماد عشق و امید است.

خرید لامپ هاولوژن سقفی

لامپ هالوژن های سقفی تاثیر شگرفی بر زیبایی دکوراسیون خانه، و مهمتر از همه، روحیه و سطح انرژی تان دارد.

با خرید و به کار بردن درست لامپ هالوژن سقفی می توانید خانه ای رویایی و ارامش بخش داشته باشید.

خرید لامپ هالوژن سقفی پیچی

اتاق های تاریک، کوچک تر احساس می شوند. در حالی که اتاق های پر نور، بزرگتر به نظر می رسند.

با انتخاب هالوژن های سقفی و نور پردازی درست می توان خانه ای دلباز و بزرگتر داشت.
اگر دارای خانه یا اتاقی با سقف کوتاه هستین، خرید لامپ هالوژن سقفی انتخاب مناسبی می باشد، لذا علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشد، باعث بلندتر دیده شدن سقف می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های هالوژن سقفی این است که حتی با میلیون ‌ها بار خاموش و روشن کردن آن، اتفاقی برایش نخواهد افتاد و تنها نکته تعیین کننده طول عمر،‌ مدت زمان روشن نگهداشتن آن است.

البته نصب و استفاده لامپ های هالوژن سقفی برای مکان‌هایی که گرد و غبار زیادی دارند و یا دارای لرزش هستند مناسب نمی باشد.

لامپ هالوژن سقفی تو کار استوانه ای، این مدل مناسب استفاده در فضای های مدرن است و با حالت استوانه ای که دارد این امکان را می دهد که بدون نیاز به لوستر گران قیمت فضای دلنشینی را داشته باشید.

لامپ هالوژن سقفی توکار، دارای اشکال متفاوتی است از جمله مدل مربعی، دایره ای، ذوزنقه ای و غیره می باشد.

لامپ هالوژن سقفی توکار مربع و لامپ هالوژن سقفی کریستالی و لامپ هالوژن سقفی مدرن از انواع لامپ هالوژن می باشند.

لامپ هالوژن سقفی اغلب در سه رنگ قابل سفارش است. سفید، صدفی و افتابی می باشد.

لامپ هالوژن سقفی پیچی

انواع متفاوت لامپ هالوژن وجود دارد که یک نمونه لامپ هالوژن سقفی پیچی است. شما برای آنکه دکوراسیونی لوکس تر و متنوع تر داشته باشید، میتوانید از انواع لامپ های هالوژن از جمله سقفی پیچی استفاده کنید که کاری بسیار ساده و راحت هم می باشد.

خرید لامپ هالوژن سقفی پیچی

این لامپ ها به دلیل اینکه در ابعاد کوچک نیز تولید میشوند، یکی از کاربردی ترین و منحصر به فرد ترین نوع لامپ در دکوراسیون میباشند که لامپ هالوژن سقفی پیچی بسیار کم مصرف هم می باشند و شما میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا هزینه های برق را کم میکنند.

طراحی و تولید انواع لامپ هالوژن از نوع سقفی سرپیچ دار با چند رنگ مختلف توسط مجموعه ما با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه میشود.

انواع متفاوتی از این مدل هالوژن وجود دارد که با توجه به محیطی که میخواهید نصب بشود مشاورین ما به شما بهترین نوع آن را معرفی میکنند. به عنوان مثال یک نمونه لامپ هالوژن پنج وات با سرپیچ جی یو 10 تکنوتل  است که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طرحی و تولید شده است که دارای گارانتی نیز می باشد.

نمونه دیگر لامپ هالوژن سقفی سرپیچ دار، هالوژن 64 اس ام دی می باشد که دارای چندین رنگ متفاوت از جمله صورتی، آبی، مهتابی، بنفش و آفتابی می باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا