آراد برندینگ

قیمت دستگیره درب چوبی

قیمت دستگیره درب چوبی

امروزه برای ساخت انواع درب از دستگیره برای باز و بسته کردن استفاده خواهند کرد که قیمت خرید و فروش آن متفاوت می باشد. مدلهای مختلف در بین این محصول باعث شده است تا اینکه از نمونه های گوناگون دستگیره برای زیبا سازی و بهترین عملکرد استفاده کرد. این محصول از جنس با کیفیت طراحی و تولید شده است که با مروز زمان و آب و هوا دچار زنگ زدگی یا خوردگی نشود. همچنین علاوه بر طراحیهای مختلف و گوناگون در رنگ بندی مناسب و باب سلیقه هر شخص وجود خواهد داشت. دستگیره به هیچ عنوان دچار خط و خش نمی باشد و همین موضوع باعث شده است تا بیشتر مورد توجه مردم قرار بگیرد.

قیمت دستگیره درب چوبی

شما می توانید برای تهیه این محصول با مشاورین فروش آراد برندینگ ارتباط برقرر کنید تا یک دستگیره درب مرغوب را خریداری بفرمایید. همچنین با مراجعه به سایت می توانید از تمامی محصولات که دارای سایز، طرح و رنگ مختلف می باشند دیدن فرمایید. در ضمن لازم به ذکر است که مشاورین ما از طریق تماس تلفنی جوابگوی تمامی درخواستهای شما می باشند. فرم آغاز همکاری که در سایت وجود دارد با پر کردن آن می توانید یک خرید مطمئن و با ضمانت داشته باشید.

دستگیره درب

مدلهای مختلف شامل حال دستگیره درب و دستگیره کابینت می باشد که دارای ابعاد از نظر سایز متفاوت می باشد تا باب هر سلیقه مشتری باشد. در زمان استفاده از درب یکی از اصلی ترین موارد که باید ازکیفیت بالا برخوردار باشد دستگیره آن می باشد. این محصول نباید در مدت زمان طولانی دچار خوردگی و زنگ زدگی شود که همین موضوع باعث شده است تا مورد توجه مردم قرار بگیرد. ابعاد و سایز متفاوت در این محصول باعث شده است تا نظر مردم خارج کشور را نیز به خود جذب کند. دستگیره درب مدلهای مختلف شامل حال دستگیره درب و دستگیره کابینت می باشد که دارای ابعاد از نظر سایز متفاوت می باشد تا باب هر سلیقه مشتری باشد.

 

قیمت دستگیره درب چوبی

نوسانات بازار باعث شده است تا قیمت دستگیره درب نسبت به مدل و طرح قیمت گذاری بشود.دسته بندی در نوع دستگیره باعث شده است تا مشتری در زمان خرید دستش بابت سلیقه و کاربرد باز باشد.شما می توانید از نظر کاربرد این محصول را در مدلهای مختلف تهیه و خریداری بفرمایید.نوع کلید خور و کارتی زیاد امروز مورد مصرف قرار می گیرد که امنیت بیشتری نسبت به بقیه نوع دستگیره ها خواهد داشت.در زمان استفاده از درب یکی از اصلی ترین موارد که باید ازکیفیت بالا برخوردار باشد دستگیره آن می باشد.این محصول نباید در مدت زمان طولانی دچار خوردگی و زنگ زدگی شود که همین موضوع باعث شده است تا مورد توجه مردم قرار بگیرد.ابعاد و سایز متفاوت در این محصول باعث شده است تا نظر مردم خارج کشور را نیز به خود جذب کند.

دستگیره درب چوبی

برای ورودی به لابی یا آپارتمان و یا حتی اتاق و سرویسهای بهداشتی باید از درب مخصوص استفاده نمود که هر درب نیاز به تجهیزات متفاوت دارد و دستگیره درب چوبی از تجهیزاتی است که در تمام دربها در اشکال و فرمهای مختلف استفاده می شود.

قیمت دستگیره درب چوبی

هر دستگیره درب به صورت دو عددی، یکی برای قسمت بیرونی درب و دیگری برای قسمت داخل به صورت جفت و دقیقا مانند هم تجهیز و ساخته می شود که برای ساخت ممکن است تولید کننده از انواع مواد اولیه به صورت فلز و یا شیشه و غیره استفاده و محصولی معمولی یا بسیار شیک و لاکچری و حتی نمونه هایی با شکلهای فانتزی تولید نماید .دستگیره درب چوبی نظیر دستگیره قدیمی بهتر است با نوع و مدل و رنگ درب هماهنگی از جهت مدل و رنگ داشته باشد تا در این صورت در کنار هم ترکیبی زیبا ایجاد شود، بنابراین هنگام خرید و انتخاب علاوه بر کیفیت و زیبایی و رنگ دقت فرمایید کالایی هماهنگ را انتخاب کنید تا بتوانید از هماهنگی و زیبایی ایجاد شده لذت ببرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا